مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

قیمت روز ماهی کپور پرورشی ایرانی

اطلاعاتی جامع در مورد ماهی کپور معمولیمشخصات ظاهری ماهی کپورقیمت روز ماهی کپور پرورشی در بازار کشور

قیمت روز ماهی کپور پرورشی در بازار چقدر است؟ کدام گونه از ماهی های کپور در کشور ایران به صورت قابل توجهی پرورش داده می شود و به عنوان ماهی کپور پرورشی در بازار ایرانی به فروش می رسد؟ قیمت روز ماهی کپور پرورشی در بازار چقدر می باشد؟
ماهی کپور گونه ای از برترین انواع ماهی شمال کشور بوده است که از انواع ماهی های مرغوب به شمار می رود. این ماهی دارای خانواده ای بزرگ بوده و در گونه های مختلفی یافت می شود. از گونه های معروف ماهی کپور می توان به ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور سرگنده، ماهی کپور نقره ای و ماهی کپور معمولی اشاره کرد. اما گونه ای که در کشور ایران با رشد و پرورش خوبی همراه می باشد، ماهی کپور معمولی نام دارد.

اطلاعاتی جامع در مورد ماهی کپور معمولی

ماهی کپور معمولی گونه ای معروف از انواع ماهی به شمار می رود و از مهم ترین ماهی های پرورشی دنیا معرفی شده است.
این ماهی به صورت گسترده ای در اروپا، آسیا پرورش داده شده است. البته می توان گفت که این ماهی از انواع ماهیان بومی و وحشی این مناطق محسوب می شود.

بهتر است بدانید که ماهی کپور پرورشی در مناطق ایرانی چون دریای خزر یافت شده است که البته بهترین نوع ماهی پرورشی در کشور ایران شناخته شده است.
البته این ماهی در انواع مختلفی چون پشت بلند و کشیده یافت می شود و از نظر ارتفاع و طول متفاوت هستند.

مشخصات ظاهری ماهی کپور

ماهی کپور معمولی دارای بدنی کشیده و فشرده می باشد و بیش ترین طول این ماهی ۱۰۰سانتی متر بوده است و البته وزن این ماهی ۳۰ کیلوگرم می باشد که بزرگترین ماهی کپور معرفی شده است.
این ماهی می تواند در دمای بین ۱ الی ۴۰ درجه سانتی گراد زندگی کند و از دیگر خصوصیات آن می توان به دهان ارتجاعی این ماهی اشاره نمود.

ماهی کپور پرورشی دارای فلس های درشتی بوده است و از پوزه ای دو جفت سیبیلکی برخوردار می باشد و همچنین رنگ بدن این ماهی زرد طلایی و از پشتی تیره برخوردار است. ماهی کپور معمولی از هر نوع ماده غذایی مصرف می کند اما بهترین غذا برای تغذیه این ماهی کرم ها، سخت پوستان، نوزاد حشرات و… می باشد.

قیمت روز ماهی کپور

قیمت روز ماهی کپور پرورشی در بازار کشور

ماهی کپور در انواع مختلفی یافت می شود که بسته به نوع و اندازه ای که دارند از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشند. قیمت ماهی کپور پرورشی در بازار کشور که در وزن ۱۵۰۰ گرم به بالا عرضه می گردد، ۱۴۲۰۰ تومان و قیمت ماهی کپور پرورشی در وزن ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ گرم، ۱۳۲۰۰ تومان می باشد. البته ماهی کپور پرورشی زنده با قیمت هر کیلو ۱۳۵۰۰ تومان به فروش می رسد. قیمت هر کیلو ماهی پرورشی فیله شده ۲۸۵۰۰ تومان می باشد.
برای اطلاع از قیمت روز انواع ماهی می توانید با شماره زیر در تماس باشید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

1

یک پاسخ به “قیمت روز ماهی کپور پرورشی ایرانی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Call Now Buttonتماس بگیرید