مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

خرید ماهی کپور دریایی از بازار کشور

صید ماهی کپور دریاییخرید ماهی کپور دریایی

ماهی کپور دریایی یکی از بزرگترین خانواده از ماهیان بوده است که در ادامه برای آشنایی بیش تر با این ماهی مطالبی گفته شده است. خرید ماهی کپور در بازار کشور چگونه می باشد؟ عمده یا جزئی؟
ماهی کپور گونه ای از برترین انواع ماهی های شمال کشور بوده که به صورت بومی در دریای خزر یافت می شود. البته این ماهی دارای انواع و گونه های مختلفی می باشد و از بزرگترین خانواده برخوردار است. زیستگاه اصلی ماهی کپور در آب های شیرین می باشد و همچنین می توان گفت که این ماهی دارای ۲۲۰ جنس و ۲۴۲۰ گونه مختلف می باشد و در مصب های آب شور نیز یافت می شود.
همانطور که مستحضر می باشید ماهی کپور در گونه های مختلف دیده شده است که از معروف ترین آن ها می توان به سس ماهی، سیاه ماهی، ماهی سفید، ماش ماهی، ماهی سیم، ماهی کپور معمولی، ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور نقره ای و سرگنده اشاره کرد. البته از این میان مهم ترین گونه از ماهی های کپور، ماهی کپور معمولی نام دارد که از نوع بومی کشور ایران و دریای خزر به صورت وحشی و دریایی یافت می شود. این ماهی بیش تر در مناطق گرمسیر و نیمه گرم دیده می شود و بهترین دما برای رشد این ماهی ۳۵ الی ۴۰ درجه سانتی گراد می باشد.

صید ماهی کپور دریایی

بهترین زمان صید ماهی کپور دریایی ۲۰ مهرماه تا ۱۵ فروردین ماه بوده است و با توجه به گونه هایی که دارد در زمان های مختلفی صید می گردد. به عنوان مثال ماهی سفید از گونه های ماهی کپو بوده است که در آبان و آذر به صید این ماهی پرداخته می شود. در مورد تغذیه ماهی کپور دریایی گفته شده است که این ماهی از لارو حشرات، نرمتنان، کفزی ها، زئوپلانکتون ها و… تغذیه می کند و بیش تر در بهار و تابستان به تغذیه از پلانکتون های جانوری می پردازد.
بهترین زمان برای صید ماهی کپور دریایی ماه اردیبهشت تا اوایل پاییز می باشد و همچنین این ماهی در بهار و تابستان به تخم ریزی می پردازد و تخم ریزی آن ها به صورت گروهی انجام می شود.
ماهی کپور

خرید ماهی کپور دریایی

ماهی کپور یکی از برترین انواع ماهی شمال کشور محسوب می شود که در گونه های مختلفی وجود دارد و هر کدام با توجه به نوعی که دارند دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشند. ماهی کپور یکی از لذت بخش های ماهیان برای صید به شمار می رود و بیش ترین صید را در شمال کشور به خود اختصاص داده است. این ماهی با فروش خوبی همراه می باشد و در بازار کشور دارای قیمت مناسبی بوده است. شما می توانید از طریق سایت ایران فیشرمن انواع ماهی کپور را با بهترین کیفیت و به صورت عمده یا جزئی خرید کنید. البته خرید از این سایت به صورت اینترنتی بوده است و با تماس از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر میسر می باشد.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید