مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

سایت فروش ماهی کپور علفخوار در ایران

در مورد ماهی کپور علفخوار بیش تر بدانیدسایت فروش ماهی کپور

ماهی کپور دارای چه خصوصیات و ویژگی هایی می باشد؟ بهترین سایت فروش ماهی کپور چه سایتی است؟ ماهی کپور علفخوار از چه موادی تغذیه می کند؟ در کشور ایران فروش ماهی کپور چگونه است؟
ابتدا در مورد ماهی کپور صحبت می شود تا بیش تر با این ماهی شمالی آشنا شوید. ماهی کپور از جمله ماهی های دریای خزر که دارای ارزش زیادی است و البته این ماهی از خانواده بسیار بزرگی برخوردار است و می توان گفت که از بزرگترین خانواده های ماهی شمال، کپور ماهیان معرفی شده اند. ماهی کپور دارای فلس های درشتی است و همچنین این ماهی از یک باله پشتی که به صورت ممتدی کشیده شده است، برخوردار می باشد. دهان ماهی کپور کشویی و به طور جالبی بیرون زده شده است. این ماهی بیش تر در مناطق دریای خزر، رودخانه تجن و حوضه های آبریز یافت می شود.

در مورد ماهی کپور علفخوار بیش تر بدانید

ماهی کپور علفخوار گونه ای ماهیان کپور که دارای بدنی کشیده و پهنی می باشد. این ماهی دارای یک نام دیگری نیز است که به ماهی سفید پرورشی نیز معروف می باشد. دلیل انتخاب این نام برای این ماهی، وجود تشابهاتی است که با ماهی سفید دارد. ماهی سفید پرورشی یا علفخوار از بدنی خاکستری برخوردار است و همچنین پهلو های این ماهی زرد روشن می باشد. ماهی علفخوار همانطور که از اسم آن مشخص می باشد از گیاهان تغذیه می کند و این ماهی جز ماهیان گیاهخوار محسوب می شود. البته زمان تغذیه ماهی متفاوت است، به عنوان مثال اگر ماهی کپور دارای طولی حدود ۷ الی ۱۳ سانتی متر داشته باشد، از زئوپلانکتون ها تغذیه می کند.

سایت فروش ماهی کپور

سایت های زیادی در فروش انواع ماهی کپور فعالیت دارند ولی بهترین سایت برای خرید و فروش که از چندین سال به فروش ماهی پرداخته است، ایران فیشرمن می باشد. این سایت در شب های عید از فروش فوق العاده ای برخوردار است و بهترین انواع ماهی کپور را باکیفیت عالی به فروش می رساند. برای خرید و فروش ماهی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید