مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

صید ماهی کپور سرگنده در رودخانه

معرفی و شناخت بیش تر ماهی کپور سرگندهصید ماهی کپور در ایران
قیمت فروش انواع ماهی کپور

صید ماهی کپور چه زمانی و به چه صورتی انجام می شود؟ ماهی کپور سرگنده دارای چه ویژگی هایی بوده است و بیش تر در کدام قسمت از کشور زیست می کند؟ آیا ماهی کپور از ماهیان رودخانه می باشد یا دریا؟
ماهی کپور گونه ای از برترین ماهی شمال کشور بوده که در دریای خزر و تجن یافت می شود. البته ماهی کپور از بزرگترین ماهی های بومی ایرانی محسوب می شود که از دهانی کشویی و بیرون زده برخوردار است. البته ماهی کپور در گونه های مختلفی یافت می شود که از برترین آن ها می توان به ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور نقره ای، ماهی کپور معمولی و ماهی کپور سرگنده اشاره کرد.
ماهی کپور یکی از معروف ترین ماهی شمال کشور می باشد که در این مطلب سعی شده است تا در مورد ماهی کپور سرگنده بیش تر صحبت شود تا با این گونه از ماهی کپور نیز آشنا شوید.

معرفی و شناخت بیش تر ماهی کپور سرگنده

ماهی کپور سرگنده از ماهی های آب شیرین و از جمله ماهیان کپور آسیایی معرفی شده است که از پلانکتون های جانوری و گیاهی برای تغذیه استفاده می کند. این ماهی از ارزش اقتصادی و غذایی بالایی برخوردار می باشد و همچنین در ایران نیز با تکثیر و پرورش ماهی کپور سرگنده همراه می باشیم. این ماهی بیش تر در دریای خزر یافت شده است و از انواع ماهی بومی رودخانه آمور به شمار می رود.
ماهی کپور سرگنده از دندان های حلقی یک ردیفی برخوردار بوده است و حداکثر طول این ماهی ۱۱۰ سانتی متر و وزن آن ۳۵ کیلوگرم می باشد. این ماهی از نظر شکل ظاهری شبیه به ماهی کپور نقره ای بوده است و همچنین از کیل شکمی تیز محدود تری نسبت به ماهی کپور نقره ای برخوردار است. همچنین این ماهی دارای سر بزرگ و رنگی تیره می باشد و همچنین چشم های این ماهی به سمت پایین است.
کپور سرگنده

صید ماهی کپور در ایران

ماهی کپور از جمله مرغوب ترین ماهی شمال کشور محسوب می شود که دارای خواص و ارزش غذایی بالایی می باشد. البته صید این ماهی از لذت بخش ترین صید ماهی شمال محسوب می شود و بهترین زمان برای صید آن ۲۰ مهر ماه تا ۱۵ فروردین ماه صورت می گیرد. البته بهتر است بدانید که ماهی کپور از غذا های شیرین برای تغذیه استفاده می کند و بهترین طعمه برای صید ماهی کپور، غذا های شیرین می باشد.
البته از میان انواع ماهی شمال کشور بیش ترین صید ماهی متعلق به ماهی کپور بوده است و انواع ماهی کپور را می توانید از دریا ها و رودخانه صید کنید چرا که ماهی کپور در اصل در رودخانه ها یافت می شود و متعلق به رودخانه آمور بوده است.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید