مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

معرفی ماهی کپور سفید دریای خزر

معرفی بیش تر ماهی کپوردر مورد ماهی سفید دریای خزر بیش تر بدانید

ماهی کپور در انواع مختلفی چون سفید در دریای خزر رشد و پرورش می بابند و البته در مطلب زیر این ماهی به طور کلی معرفی شده است و شما می توانید بیش تر با آن آشنا شوید.
ماهی کپور از ماهیان گرمابی به شمار روند که بیش ترین تولید و پرورش آن ها در دریای خزر می باشد. این ماهی ها متعلق به آب های شیرین هستند و به دلیل سازگاری خوبی که دارند در نقاط مختلف کشور پراکنش داده شده اند. ماهیان کپور از نظر داشتن فلس به چهار گروه تقسیم بندی می شود که می توان به کپور فلس دار، چرمی یا برهنه، کپور آیینه ای، یک ردیفی اشاره کرد که هر کدام با توجه به نوعی که دارند از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشند.
زیستگاه اصلی ماهی کپور در دریای خزر است و البته این ماهی ها به صورت دریایی و پرورشی در بازار به فروش می رسد.

معرفی بیش تر ماهی کپور

البته بهتر است بدانید ماهیان کپور اگر دمای آب به ۷ درجه برسد به صورت دسته جمعی و گروهی به خواب زمستانی می روند و همچنین باید گفت که این ماهی ها لازمه دریاها می باشند چرا که به راحتی و به سرعت کف دریا ها را تمیز می کنند و از مواد غذایی در کف دریا ها تغذیه می کنند و به همین تعادلی در بین تعداد آبزیان دریا برقرار می شود. کپور در دو نوع اهلی و وحشی یافت می شود که نوع وحشی این ماهی در فصل بهار و تابستان شروع به تخم ریزی می کند و این زمان آب دارای درجه حرارت ۱۸ درجه سانتی گراد می باشد. بهترین زمان برای صید ماهی کپور زمانی که وزن ماهی به ۳ کیلوگرم رسیده باشد.
ماهی کپور دارای شکمی سفید می باشد و باله پشتی این ماهی به صورت ممتد است و ناحیه شکمی ماهی سفید از چندین باله تشکیل شده می باشد. نکته ای که باید به آن توجه نمود این است که ماهیان کپور در چین پرورش داده شده اند و اولین کشوری که در تولید ماهی کپور فعالیت داشته است چین بوده و امروزه در کشور های زیادی این ماهی دیده می شود.

در مورد ماهی سفید دریای خزر بیش تر بدانید

البته ماهی سفید نیز از گروه دیگر از ماهی های دریای خزر می باشد که از مرغوب ترین و بهترین ماهی به شمار می رود. گوشت ماهی سفید از ماهی کپور نرم تر است ولی از استخوان های بیش تری برخوردار می باشد ولی کیفیت و مرغوبیت گوشت آن مثال زدنی نیست.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Call Now Buttonتماس بگیرید