مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

قیمت روز ماهی کپور علفخوار ایرانی

معرفی ماهی کپور علفخوار ایرانیقیمت روز ماهی کپور علفخوار در بازار

ماهی کپور یکی از مهم ترین خانواده از ماهی های آب شیرین بوده است که در گونه های مختلفی وجود دارد. قیمت روز ماهی کپور علفخوار ایرانی در بازار چقدر می باشد؟
ماهی کپور از دسته ماهی های دریای خزر است که دارای بزرگترین خانواده می باشد. این ماهی از ۲۴۲۰ گونه و ۲۲۰ جنس تشکیل شده است که معروف ترین آن ها می توان به سس ماهی، ماهی سفید، سیاه ماهی، ماش ماهی، ماهی کولمه و… اشاره نمود.
البته ماهی کپور به صورت دریایی و پرورشی یافت می شود که از برترین ماهی های پرورشی که در کشور ایران موردتوجه قرار می گیرد می توان به ماهی کپور معمولی، ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور نقره ای و ماهی کپور سرگنده اشاره کرد. این ماهی ها در کشور ایران از اهمیت زیادی برخوردار می باشند و دارای درجه بندی بالایی نیز هستند.
در این مطلب سعی شده است تا از بهترین ماهی کپور صحبت شود تا بیش تر در مورد انواع ماهی کپور بدانید.

معرفی ماهی کپور علفخوار ایرانی

ماهی کپور علفخوار از دسته ماهی های دریای خزر بوده که بسیار شبیه به ماهی سفید دریایی می باشد. البته این ماهی به دلیل شباهت زیادی که با ماهی سفید دارد، با نام ماهی سفید پرورشی معرفی شده است. ماهی کپور علفخوار دارای رنگ خاکستری بوده و پهلو های این ماهی به رنگ زرد نمایان می باشند و فلس های درشتی تمامی بدن این ماهی را پوشانده است.
بهترین غذا برای ماهی کپور علفخوار، علوفه و گیاهان آبزی بوده است و البته از محیط های آبی برای تغذیه استفاده می کند که می تواند برای طبیعت خطرساز باشد. البته نوزاد ماهی کپور علفخوار از مواد غذایی چون لارو حشرات، بی مهرگان، سخت پوستان، گیاهان آبزی نیز استفاده می کند و البته این ماهی ها به خوردن گوشت نیز علاقه مند می باشند.
زیستگاه اصلی ماهی کپور علفخوار در رودخانه آمور بوده است و این ماهی علاقه مند به زندگی در گل و لای دارد و همچنین در بستر های سنگی به تخم ریزی می پردازد. بهترین دما برای تخم ریزی ماهی کپور علفخوار دمای ۲۱ الی ۲۳ درجه سانتی گراد بوده است و به صورت گروهی به تخم ریزی می پردازند. البته این ماهی در سیبری و چین نیز زندگی می کند و البته از گوشت بسیار مرغوبی برخوردار بوده است.

ماهی کپور علفخوار

قیمت روز ماهی کپور علفخوار در بازار

ماهی کپور علفخوار در انواع و سایز های مختلفی در بازار به فروش می رسد که بسته به نوع و اندازه ماهی، قیمت آن ها نیز متفاوت بوده است. قیمت ماهی کپور علفخوار سفید در وزن های ۱۵۰۰ گرم به بالا، ۱۳۸۰۰ تومان بوده و قیمت همین ماهی در وزن ۱۲۰۰ الی ۱۵۰۰ گرم به بالا، ۱۳۲۰۰ تومان بوده است.
قیمت ماهی کپور علفخوار یا سفید پرورشی زنده ۱۵۰۰۰ تومان می باشد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روز و دقیق انواع ماهی کپور با شماره زیر در تماس باشید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید