مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

قیمت بازار ماهی کپور معمولی در ایران

اطلاعاتی جامع در مورد ماهی کپور معمولیقیمت روز ماهی کپور معمولی

بهترین بازار فروش ماهی کپور در کدام قسمت از ایران فعالیت دارد؟ قیمت عمده ماهی کپور معمولی چقدر می باشد؟ در مورد ماهی کپور معمولی تا چه اندازه اطلاعات دارید؟
کپور ماهیان از دسته بزرگترین خانواده ماهیان دریای خزر بوده است که در آب های شیرین با رشد خوبی همراه می باشند. البته این خانواده دارای تعداد زیادی جنس و گونه بوده است که به ترتیب می توان به اعداد ۲۲۰ و ۲۴۲۰ اشاره نمود. البته از انواع معروف ماهی کپور می توان به ماهی کپور معمولی، ماهی کپور سرگنده، ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور نقره ای، سس ماهی ها، ماهی سفید دریایی و… اشاره کرد.

اطلاعاتی جامع در مورد ماهی کپور معمولی

ماهی کپور معمولی یکی از اصلی ترین و مهم ترین گونه های پرورشی ماهی کپور به شمار می رود که در دریای خزر با رشد خوبی همراه بوده است. البته بیش ترین پرورش ماهی کپور در کشور ایران متعلق به این نوع ماهی بوده است. زیستگاه اصلی ماهی کپور در اروپا و آسیا می باشد ولی در دریای خزر با رشد خوبی همراه بوده و از انواع ماهی بومی ایرانی محسوب می شود.
ماهی کپور معمولی دارای بدنی کشیده و فشرده می باشد و همچنین طول این ماهی به ۱۰۰ سانتی متر می رسد و وزن آن ۲۵ الی ۳۰ کیوگرم بوده است. فلس های ماهی کپور معمولی درشت بوده و به رنگ زرد طلایی می باشد و همانطور که در تصویر دیده می شود، قسمت بالای ماهی کپور به رنگ تیره خودنمایی می کند.
ماهی کپور معمولی از غذا هایی چون کرم ها، موجودات ریز، سخت پوستان و فضولات حیوانی تغذیه می کند و البته به صورت دسته جمعی به خواب می روند، در صورتی که دمای آب به زیر ۷ درجه سانتی گراد برسد. همچنین گفته شده است که بیش ترین رشد ماهی کپور در آب های کم سرعت بوده و البته در بین لجن ها و بستر های شنی به شنا کردن می پردازد. بهترین دما برای رشد ماهی کپور معمولی دمای ۲۰ درجه سانتی گراد بوده است و این ماهی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.
ماهی کپور معمولی

قیمت روز ماهی کپور معمولی

ماهی کپور معمولی که با نام ماهی کپور پرورشی نیز معرفی شده است در اندازه های مختلفی در بازار به فروش می رسد. قیمت روز ماهی کپور معمولی در وزن بالای ۱۵۰۰ گرم، ۱۴۲۰۰ بوده و قیمت ماهی کپور پرورشی در وزن ۱۰۰۰ الی ۱۵۰۰ گرم، ۱۳۲۰۰ بوده است. قیمت هر کیلو ماهی کپور پرورشی زنده در بازار ایران ۱۳۵۰۰ تومان می باشد.
جهت اطلاع از قیمت روز انواع ماهی کپور و همچنین خرید این ماهی خوش طعم و لذیذ با شماره زیر در تماس باشید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید