مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

معرفی مرکز خرید ماهی کپور

انواع ماهی کپور با توجه به فلس ماهیمرکز خرید انواع ماهی

در مورد ماهی کپور شمال کشور چه می دانید؟ مرکز خرید انواع ماهی در ایران کجاست؟ مطلب زیر به معرفی انواع ماهی کپور پرداخته است و شما می توانید در مورد آن ها بیش تر بدانید.
ماهی کپور از جمله ماهیان دریای خزر که دارای دو سیبیلک می باشند و البته این گونه ماهی ها از رده پرتوبالگان هستند و از فلس های درشتی پوشیده شده است. از دیگر خصوصیات ماهیان کپور می توان گفت که دارای دهانی کشویی بوده و در دریای خزر و رود تجن یافت می شود و بیش ترین طولی که این ماهی ها می توانند رشد کنند، ۱۵۰ سانتی متر و طول میانگین آن ها ۳۸ سانت بوده است. همانطور که در تصویر دیده می شود بدن ماهی کپور طویل است و پوزه این ماهی کوچک می باشد.
در مورد تغذیه ماهی کپور بهتر است بدانید که این ماهی از منابعی چون موجودات زنده در زیر آب، کرم ها، سخت پوستان و نوزادان حشره تغذیه می کند و البته این ماهیان از بی رحم ترین ماهی شمال کشور محسوب می شود چرا که برای تغذیه از نوزادان خود استفاده می کند.
ماهیان کپور به صورت دسته جمعی زمانی که دمای آب به ۷ درجه سانتی گراد برسد، به خواب می روند و علاقه شدیدی به آب های گرم که از گیاهان آبزی پوشیده شده است، دارند.

انواع ماهی کپور با توجه به فلس ماهی

ماهی کپور از نظر فلس ها به چندین دسته تقسیم بندی می شوند که می توان به مواردی چون کپور فلس دار، فلس یک ردیفی، آیینه ای و چرمی اشاره کرد. در کپور فلس دارد همانطور که از اسم آن مشخص می باشد، بدن ماهی ها از فلس پوشیده شده است. در ماهی های کپور با فلس آیینه ای، فلس ها به صورت نامرتب روی بدن ماهی را پوشانده اند. ماهی کپوری که دارای هیچ گونه فلسی نباشد به کپور چرمی و برهنه معروف است. در مورد کپور فلس یک ردیفی می توان گفت که این کپور از یک ردیف فلس برخوردار است.

مرکز خرید انواع ماهی

بزرگترین مراکز خرید و فروش انواع ماهی در مکان هایی می باشد که تولیدکننده و پرورش دهنده ماهی هستند. البته ماهی ها به صورت پرورشی در بازار به فروش می رسند که از جمله مراکز خرید و فروش انواع ماهی می توان به تهران و جنت آباد شمالی، پانزده خرداد، غرب تهران، شمال کشور از جمله مازندران و گیلان، قشم، خوزستان و چابهار اشاره کرد.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید