مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

خرید و فروش ماهی کپور گرمابی علفخوار

گونه های معروف ماهی کپور ایرانیدر مورد ماهی کپور علفخوار چه می دانیدخرید و فروش ماهی کپور در ایران

ماهی کپور از گونه ماهیان گرمابی است یا سردآبی؟ در مورد ماهی کپور علفخوار چه می دانید؟ خرید و فروش ماهی کپور در کدام سایت ایرانی انجام می شود؟
ماهی کپور گونه از بزرگترین و مرغوب ترین ماهی های گرمابی به شمار می رود. البته این ماهی در گونه های مختلفی یافت می شود که در ادامه به معروف ترین آن ها اشاره شده است. ماهی کپور از فلس های درشتی برخوردار است و از ۲ جفت سیبیلک تشکیل شده است. این ماهی در رودخانه تجن و دریای خزر یافت می شود و بیش ترین طولی که این ماهی دارد، ۱۵۰ سانتی متر بوده است.
از دیگر ویژگی های ماهی کپور می توان به سر بزرگ و پهن آن اشاره نمود و بهترین غذا برای تغذیه این ماهی کرم ها، سخت پوستان، نوزاد حشرات و لاشه حیوانات می باشد و البته تخم ماهیان و نوزادان خود در رژیم غذایی ماهی کپور قرار گرفته اند. ماهی کپور اگر در دمای زیر ۷ درجه سانتی گراد قرار گرفته باشد به خواب زمستانی می رود و این عادت ماهیان کپور است که به صورت گروهی به خواب روند.

گونه های معروف ماهی کپور ایرانی

  • ماهی کپور معمولی
  • ماهی کپور علفخوار
  • ماهی کپور نقره ای
  • ماهی کپور سرگنده

در مورد ماهی کپور علفخوار چه می دانید

ماهی کپور علفخوار گونه ای از مرغوب ترین انواع ماهی کپور به شمار می رود که با نام ماهی سفید پرورشی نیز معرفی می شود چرا که از نظر شکل ظاهری بسیار شبیه به ماهی سفید دریایی شمال می باشد. این ماهی دارای فلس های درشت زرد رنگی بوده و از دندان های حلقی برخوردار است.
بهترین دما برای رشد ماهی کپور علفخوار از ۱۰ الی ۱۲ درجه سانتی گراد بوده است و البته این ماهیان در وزن های مختلفی یافت می شوند که بیش ترین وزن ماهی کپور ۵۰ کیلوگرم بوده است. البته ماهی کپور علفخوار برای تغذیه از لاروه و جلبک ها، سخت پوستان، پلانکتون های جانوری و گیاهان آبی استفاده می کند و البته همانطور که از اسم آن مشخص می باشد، ماهی کپور علفخوار از ماهیان گیاهخوار محسوب می شود.
ماهی کپور علفخوار بیش تر در رودخانه های گل آلود یافت می شود و زیستگاه اصلی این ماهی در سیبری و چین بوده و در رودخانه آمور زندگی می کند. البته به دلیل داشتن گوشت مرغوب و باکیفیت در مناطق محتلفی از جهان مورد پرورش قرار گرفته است.

خرید و فروش ماهی کپور در ایران

ماهی کپور از گوشت مرغوبی برخوردار است و دارای خواص زیادی می باشد. البته سایت های زیادی در فروش انواع ماهی شمال سهیم می باشند، اما بهترین سایت برای خرید و فروش ماهی کپور، سایت ایران فیشرمن می باشد. شما می توانید با تماس از طریق راه های ارتباطی زیر بهترین انواع ماهی شمال و جنوب کشور را خرید نمایید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید