مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

بهترین طعمه ماهی کپور دریای خزر

بهترین طعمه برای صید ماهی کپور

در مورد ماهی کپور و بهترین طعمه برای صید ماهی کپور چه می دانید؟ ماهی کپور از ماهیان دریای خزر به شمار می رود یا جنوب کشور؟ بهترین طعمه برای صید ماهی کپور چه می باشد؟
ماهی کپور گونه ای از ماهی های مرداب به شمار می رود که در زبان فرنگی با نام کارپ معرفی شده است. البته این ماهی بیش تر در آب های ساحلی دریای خزر و مرداب ها رشد می کند. البته باید بدانید که ماهی کپور به دلیل این که در گل و لای ها زندگی می کند، بویی همانند گل و لای می دهد و برای از بین بردن این بو می توانید ماهی کپور را در سرکه بخوابانید.
در مورد شکل ظاهری ماهی کپور گفته شده است، که این ماهی دارای بدنی دوکی شکل بوده و از بدن پهنی برخوردار می باشد. این ماهی از رنگ طلایی متمایل به قهوه ای برخوردار است و فلس های درشت آن در تصویر به خوبی دیده می شود. البته در برخی از مواقع ماهی کپور به دلیل این که از مواد غذایی در مرداب ها استفاده می کند، دارای طعم نامطبوعی می باشد و برای از بین بردن طعم نامطبوع آن می توانید ماهی را در سرکه قرار دهید.
زیستگاه اصلی ماهی کپور در دریای خزر، رودخانه تجن و حوضه های آبریز می باشد و همچنین می توان گفت که این ماهی دارای دهان کشویی بوده است و که از فرم صورت آن بیرون زده می باشد.

اصلی ماهی کپور سخت پوستان، کرم ها، نوزاد حشرات، لاشه حیوانات و تخم ماهیان می باشد. از انواع ماهی کپور می توان به مواردی چون ماهی کپور معمولی، ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور نقره ای و سرگنده اشاره کرد. این نوع ماهی ها در دریای خزر یافت می شوند و در پرورش ماهی در ایران نیز سهم زیادی را شامل می شوند.

بهترین طعمه برای صید ماهی کپور

طعمه هایی که برای صید ماهی کپور در نظر گرفته شده است، خمیر، نان و ذرت می باشد و البته این طعمه ها می تواند برای صید ماهی مفید واقع شود ولی بهترین طعمه برای صید ماهی کپور تایگر ناتس می باشد.

ماهی کپور از مواد غذایی شیرین برای تغذیه استفاده می کنند و علاقه زیادی به شیرینی جات دارد. طعمه تایگر ناتس در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ به طور قابل توجهی مورد استفاده قرار گرفته و بیش ترین صید را در آن سال ها به خود اختصاص داده است.

از مزایای طعمه ماهی کپور تایگر ناتس می توان به شیرین بودن و ماندگاری بالای این طعمه در آب اشاره کرد. البته زمانی که این طعمه در آب گذاشته می شود.

شیرینی آن افزوده و باعث می شود تا ماهی بیش تر به طرف آن کشیده شود. البته این ماده غذایی از خود موادی ترشح می کند و ترشحات به وجود آمده از طعمه بسیار شیرین می باشد.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

1

یک پاسخ به “بهترین طعمه ماهی کپور دریای خزر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید