مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

عرضه کننده دستگاه درام فیلتر

بررسی کیفیت دستگاه درام فیلتربازار خرید دستگاه درام فیلتر

تا زمانی که حوضچه شما حجم عظیمی از کثیفی را نداشته باشد، باید به فکر فیلتر آب باشید. برگهای درختان، فضولات ماهی، بقایای گیاهان آبزی و غیره منبع کثیفی است که باید فیلتر شود. دستگاه درام فیلتر یک دستگاه حرفه ای جهت فیلتر سازی آب استخر های پرورش آبزیان در هر شرایطی می باشد. مجموعه ما معتبرترین عرضه کننده دستگاه درام فیلتر در کشور است.

عرضه کننده دستگاه درام فیلتر

بررسی کیفیت دستگاه درام فیلتر

بررسی کیفیت دستگاه درام فیلتر کیفیت دستگاه درام فیلتر به کیفیت مواد اولیه و فرآیند ساخت آن بستگی دارد ین یک فیلتر داخلی متشکل از یک پمپ گریز از مرکز است که جمع کننده آن منشعب شده است تا یک باتری از کارتریج ها، به طور کلی از فومکس ساخته شود، که ذرات را در حالت تعلیق نگه می دارد.

از آنجا که مدولار است، تا زمانی که پمپ جریان کافی داشته باشد، می توانید کارتریج های مورد نظر خود را اضافه کنید. در حوضچه های کوچک و متوسط ​​نیز از این فیلتر استفاده می شود.

فیلتر استخر خارجی یک محفظه ضد آب است که شامل مواد فیلتر کننده ای است که آب به همان طریق فیلتر خارجی آکواریوم مجبور به عبور از آن می شود. ویژگی های آن با مشخصات یک فیتر درجه یک مشابه است. از آنجا که ظرف معمولاً در سطح بالاتر از این سطح در خارج از آب قرار دارد، بتونه کاری آن بسیار آسان است.

به همین دلیل، در این حالت پمپ زیر آب است و از پایین جایی که آب را از طریق یک شیلنگ به داخل درام می کشد، در پایین استخر قرار می گیرد. این، به نوبه خود، آن را از قبل فیلتر به قایق بازمی گرداند. بسیار راحت است که مکش و بازگشت در انتهای مخالف باشد تا یک بازسازی کامل را تضمین کند.

این فیلترها در خارج از حوضچه قرار می گیرند و برای تصفیه آب استخرهای متوسط با یا بدون گیاه و با یا بدون ماهی طراحی شده اند.

بازار خرید دستگاه درام فیلتر

بازار خرید دستگاه درام فیلتر مجموعه ما بازار خرید دستگاه درام فیلتر به صورت مدرن و غیر حضوری است. استخر پرورش ماهی یک اکوسیستم است که مانند هر محیط طبیعی در معرض فعل و انفعالات بین بسیاری از موجودات زنده است. اعم از گیاه، ماهی، حشرات یا باکتری، کیفیت آب به سرعت تغییر می کند. کیفیت آب از طریق پارامترهای مختلف اندازه گیری می شود.

مهمترین آنها میزان اکسیژن موجود در آب و میزان مواد معلق (MES) از هر نوع (آلی یا معدنی) است. همانطور که از نامش پیداست، این فیلترها مستقیماً در پایین حوضچه نصب می شوند. قدرت آنها عموماً ناچیز است زیرا آنها برای فیلتر کردن آب استخرهای تزئینی کوچک، بدون گیاه یا ماهی طراحی شده اند.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید