مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

مرکز فروش ماهی کپور سفید پرورشی

ماهی کپور سفید پرورشیمرکز فروش ماهی کپور ایرانی

آیا می دانید به کدام گونه از ماهی کپور، ماهی سفید پرورشی گفته می شود؟ مرکز فروش ماهی کپور در کدام قسمت از ایران می باشد؟ ماهی سفید پرورشی دارای چه ویژگی هایی است؟
ماهی کپور یکی از بزرگترین خانواده ها از ماهیان شمال کشور محسوب می شود که از گونه های متفاوتی برخوردار است. این ماهی در اکثر منطق جهان یافت می شود و بیش ترین زیست این ماهی در آمریکا و استرالیا بوده است. ماهی کپور در دریای خزر رشد کرده و با توجه به فلس هایی که دارد، به چهار دسته تقسیم می شود. از انواع مختلف ماهی کپور بر اساس شکل فلس ها می توان به ماهی کپور آیینه ای، چرمی، فلس یک ردیفی و ماهی کپور فلس دار اشاره کرد. این ماهی ها از نظر فلس با هم متفاوت می باشند و از نظر شکل ظاهری نیز با هم تفاوت دارند.
ماهی کپور می تواند تا ۵۰ سال عمر داشته باشد و همچنین بهترین غذا برای تغذیه این ماهی لارو حشرات، جلبک ها، صدف ها و… می باشد. البته ماهیان کپور را کف گرد می نامند و مانند یک جاروبرقی تمامی جلبک های کف دریا ها و استخر ها را می خورند.

ماهی کپور سفید پرورشی

آیا می دانید به کدام دسته از ماهی کپور، ماهی سفید پرورشی گفته می شود؟ یکی از برترین ماهی های دریای خزر که به طور قابل توجهی در این دریا یافت می شود، ماهی کپور آمور یا علفخوار می باشد. همانطور که از اسم این ماهی مشخص می باشد، از گیاهان تغذیه کرده و نوع بومی شرق آسیا و شمال ویتنام می باشد.
این ماهی در رودخانه های آمور نیز یافت می شود و زیستگاه اصلی آن ها در همین رودخانه ها است. حال می توان گفت که این نوع ماهی شبیه به ماهی سفید خزر می باشد و به همین دلیل نام ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور سفید پرورشی نیز می باشد. ماهی کپور علفخوار از بدنی با طول ۱۰۰ سانتی متر برخوردار بوده و وزن این ماهی به ۳۲ کیلوگرم نیز می رسد. ماهی کپور علفخوار دارای فلس های گردی هستند و فلس های این ماهی متراکم می باشد. یکی از تفاوت هایی که این ماهی با ماهی سفید دریایی خزر دارد در مسطح بودن سر ماهی می باشد. سر ماهی سفید پرورشی مسطح می باشد ولی ماهی سفید دریایی خزر از سر برآمده برخوردار است.

مرکز فروش ماهی کپور ایرانی

یکی از برترین ماهی های دریای خزر که بیش تر مورد صید قرار می گیرد، ماهی کپور نام دارد. این ماهی دارای طرفداران زیادی بوده و فروش خوبی را در بازار به خود اختصاص می دهد. ماهی کپور به دلیل این که در مناطق شمالی کشور یافت می شود، بزرگترین مراکز خرید و فروش این ماهی نیز در همان قسمت ها می باشد. البته این ماهی از ارزش شیلاتی بالایی برخوردار بوده و بیش ترین فروش را در بازار ایران به خود اختصاص داده است.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید