مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

قیمت هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت

خصوصیات هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیتارائه هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت

در صنعت پرورش ماهی؛ کاملاً مشخص است که تولید اکسیژن به خصوص در ماهی و جوجه ریزی بسیار ضروری است. همانطور که کیفیت ماهی توسط کیفیت آب تعیین می شود. استفاده مداوم از اکسیژن اجتناب ناپذیر است.
غنی سازی آب با اکسیژن، ماهی های سالم و خوشمزه تری را برای رشد فراهم می کند. هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت یکی از بهترین دستگاه هایی است که می توان از آن جهت تولید اکسیژن مورد نیاز پرورش انواع ماهی استفاده کرد. جهت اطلاع از قیمت این دستگاه با ما تماس بگیرید.

قیمت هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت

خصوصیات هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت

خصوصیات هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت به کمک خصوصیات هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت ما می توانید بیشترین بهره وری را از استخر ماهی خود دریافت نمایید. ماهی هایی که می توانند تغذیه شوند. آنها 3 برابر بیشتر از ماهیان کم تحرک تغذیه می شوند. بنابراین، تأمین مداوم گاز اکسیژن مهم است.

  • استفاده کارآمدتر از خوراک = راه حل اقتصادی تر.
  • افزایش سریع سرعت رشد ماهی = بهبودی بهتر.

به دلیل سهولت استفاده از دستگاه های اکسیژن، انتقال گاز اکسیژن برای تأمین به داخل آب راحت تر است. براساس تقاضای ماهی، با گاز اکسیژن مداومی که به مزارع پرورش ماهی خود می دهید هزینه های شما کاهش می یابد. در خروجی مزرعه پرورش ماهی، حداقل 70٪ حاشیه اشباع باید باقی بماند.

در صورت وجود یک ژنراتور ازن موجود برای استفاده در فرآیند گندزدایی، می توان آن را به عنوان گاز خوراکی ادغام کرد. طبق قانون در بسیاری از کشورها در خروجی مزارع پرورش ماهی باید حداقل غلظت اکسیژن وجود داشته باشد. این نسبت با استفاده از اکسیژن خالص به راحتی حاصل می شود.

این دستگاه گازی را به صورت حباب های میکرو تولید می کنند که با فشار کم شروع به حل شدن می کنند. بیشتر در مخازن ماهی کوچک تا متوسط ​​برای اکسیژن رسانی اضطراری استفاده می شود.

یک وسیله اکسیژن رسانی انعطاف پذیر و کم هزینه است که به غیر از فشار مخزن اکسیژن به منبع انرژی دیگری احتیاج ندارد و آن را برای عملیات اکسیژن رسانی اضطراری ایده آل می کند.

ارائه هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت

ارائه هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت ارائه هواده اسپلش باکیفیت پرورش ماهی با بهترین قیمت توسط ما انجام می شود. خط تولید ما طیف وسیعی از سیستم های انحلال و توزیع اکسیژن را برای فرآیندهای شور و همچنین جریان آب و آب دریا ارائه می دهد.

تجهیزاتی که به اکسیژن اجازه می دهد به طور همگن در آب حل شود و آن را برای صید ماهی به طور صحیح توزیع کند و از دوزهای صاف و قابل اطمینان استفاده کند که از نوسانات سطح حلالیته مناسب یا مناسب جلوگیری می کند نیز در این سیستم ها گنجانده شده است.

این دستگاه گازی را به صورت حباب های میکرو تولید می کنند که در فشارهای کم شروع به حل شدن می کنند و همچنین به ایجاد اثر هوادهی / جداسازی برای گازهای ناخواسته کمک می کنند.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید