مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

سایت فروش عمده ماهی کپور نقره ای

اطلاعات جامع در مورد ماهی کپور نقره ایسایت فروش ماهی کپور نقره ای

آیا می دانید ماهی کپور متعلق به آب های شیرین می باشد؟ ماهی کپور دارای چندین جنس بوده است؟ در مورد ماهی کپور نقره ای چه اطلاعاتی دارید؟ بهترین سایت فروش ماهی کپور کدام است؟
ماهی کپور گونه ای از برترین ماهیان دریای خزر بوده است که در آب های شیرین زندگی می کند. این ماهی از بزرگترین خانواده ماهیان دریای خزر به شمار می رود که از ۲۲۰ جنس و ۲۴۲۰ گونه تشکیل شده است. البته ماهیان کپور در انواع مختلفی یافت می شود که از مهم ترین و معروف ترین آن ها می توان به ماهی سفید، ماهی کولمه، ماهی سیاه کولی، سس ماهی کور و… اشاره کرد.
ماهی کپور در کشور ایران با پرورش خوبی همراه بوده است که از ماهیان پرورشی این ماهی می توان به ماهی کپور سرگنده، ماهی کپور نقره ای، ماهی کپور معمولی و ماهی کپور علفخوار اشاره کرد. در این مطلب سعی شده است تا بیش تر در مورد ماهی کپور نقره ای صحبت شود تا بیش تر با این ماهی فوق العاده آشنا شوید.

اطلاعات جامع در مورد ماهی کپور نقره ای

ماهی کپور نقره ای از دسته ماهیان دریای خزر بوده است که البته از نوع بومی شرق سیبری و چین می باشد. این ماهی در نقاط مختلف کشور پرورش داده می شود و همچنین از گونه های مهاجم به شمار می رود که خسارات زیادی را به محیط زیست وارد می کند.
از نظر شکل ظاهری این ماهی می تواند تا ۱۱۷ سانتی متر رشد داشته باشد و وزن این ماهی بیش از ۳۰ کیلوگرم می رسد. ماهی کپور نقره ای دارای دندان های حلقی یک ردیفی بوده است و همچنین از بدنی فشرده و دوکی شکل برخوردار بوده و دارای فلس های زیری می باشد. این ماهی از سر حجیم و سنگینی برخوردار می باشد و همچنین چشم های این ماهی به طرف پایی کشیده شده است.
ماهی کپور نقره ای دارای دهانی کوچک بوده است و از پلانکتون های گیاهی تغذیه می کند و همچنین این ماهی از خط جانبی تشکیل شده که دارای انحنای کامل بوده است. زیستگاه اصلی ماهی کپور نقره ای در رودخانه آمور بوده است و همچنین بهترین دما برای زندگی این ماهی از ۲۱ الی ۲۳ درجه سانتی گراد می باشد و بیش تر وقت خود را در سیلاب ها و رودخانه های گل آلود می گذراند.
کپور نقره ای

سایت فروش ماهی کپور نقره ای

ماهی کپور نقره ای به عنوان یک خوراکی لذیذ در کشور ایران و در بخش های مختلف جهان مصرف می شود و البته این ماهی در بازار کشور از قیمت مناسبی برخوردار بوده و صید آن از لذت بخش ترین صید به شمار می رود. ماهی کپور نقره ای در کشور ایران پرورش داده می شود و در سایت های مختلفی به فروش می رسد. بهترین سایت جهت خرید و فروش انواع ماهی، سایت ایران فیشرمن بوده است و شما می توانید از این سایت جهت خرید بهترین ماهی استفاده کنید. برای خرید و فروش ماهی با شماره زیر در تماس باشید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید