مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

لیست قیمت انواع ماهی کپور دریایی

معرفی انواع ماهی کپور دریاییلیست قیمت انواع ماهی کپور

قیمت ماهی کپور دریایی در بازار ایران چقدر می باشد؟ با توجه به این که ماهی کپور در انواع مختلفی یافت می شود، لیست قیمت انواع ماهی کپور در مطلب زیر آمده است.
خانواده کپور ماهیان یکی از بزرگترین خانواده از ماهیان شمال کشور می باشند که البته در آب های شیرین زندگی می کنند. این ماهی ها از ۲۲۰ جنس و ۲۴۲۰ گونه تشکیل شده اند و همچنین گفته شده است که در آب های شور نیز دیده شده است. البته ماهی کپور در انواع مختلفی برخوردار است که از مهم ترین ماهی کپور پرورشی می توان به ماهی کپور معمولی، ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور نقره ای و کپور سرگنده اشاره کرد.

معرفی انواع ماهی کپور دریایی

ماهی کپور علفخوار: گونه ای از برترین انواع ماهی کپور که البته از گیاهان برای تغذیه استفاده می کند و همچنین بسیار شبیه به ماهی سفید دریایی بوده است، می توان به ماهی کپور علفخوار اشاره کرد. البته ماهی کپور علفخوار با نام آمور نیز معرفی می شود و در کشور ایران به صورت پرورشی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماهی دارای بدنی ۱۰۰ سانتی متر و وزن ۳۲ کیلوگرم بوده است و این طول و وزن متعلق به بزرگترین ماهی کپور می باشد.

کپور آمور

ماهی کپور نقره ای: ماهی کپور نقره ای گونه ای از برترین ماهی های چین و سیبری بوده است که البته این دو منطقه زیستگاه اصلی ماهی کپور نقره ای می باشد. ماهی کپور نقره ای از دسته ماهیان مهاجم بوده است که دارای فلس های ریزی بوده و البته از وزنی برابر با ۳۰ کیلوگرم برخوردار می باشد. بدن ماهی کپور نقره ای دوکی شکل و فشرده بوده است و همچنین از پلانکتون های گیاهی تغذیه می کند.

کپور نقره ای

ماهی کپور سرگنده: ماهی کپور سرگنده یا بیگ هد یکی از برترین ماهی های کپور بوده که از کپور ماهیان آسیایی به شمار می رود.

البته این ماهی از پلانکتون های گیاهی و جانوری تغذیه می کند و از نظر ارزش اقتصادی از دیگر انواع ماهی کپور بهتر می باشد و در کشور ایران به پرورش مصنوعی این ماهی پرداخته شده است.

کپور سرگنده

ماهی کپور معمولی: از اصلی ترین ماهی های دریای خزر که البته از ماهیان پرورشی به شمار می رود، ماهی کپور معمولی نام دارد.

این ماهی از سه نوع ماهی دیگر معروف تر بوده و از فروش بیش تری برخوردار می باشد. ماهی کپور معمولی در قسمت های جنوب دریای خزر یافت می شود و البته دارای فلس های درشت و باله پشتی ممتدی بوده است.

کپور معمولی

لیست قیمت انواع ماهی کپور

ماهی کپور علفخوار در وزن بالای ۱۵۰۰ گرم به بالا، با قیمت ۱۳۸۰۰ در بازار به فروش می رسد. قیمت ماهی کپور سرگنده در وزن بالای ۳۰۰۰ گرم ۸۵۰۰ تومان بوده است. قیمت ماهی کپور نقره ای در وزن بالای ۱۵۰۰ گرم، ۸۵۰۰ تومان و قیمت ماهی کپور پرورشی در وزن بالای ۱۵۰۰ گرم، حدود ۱۴۲۰۰ تومان بوده است.

اگر به دنبال قیمت روز ماهی کپور می باشید می توانید با مشاورین واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید