مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

ارائه کننده دستگاه درام فیلتر استیل

مشخصات دستگاه درام فیلتر استیلمرکز فروش دستگاه درام فیلتر استیل

دستگاه درام فیلتر استیل، بهترین گزینه انتخابی برای پرورش دهندگان ماهی است که جهت کاهش هزینه های اضافی آنها مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاهی که نقش بسزایی در کاهش استخدام نیروی انسانی در محل کسب شما خواهد داشت. فروشندگان این محصول با پیشنهادهای ویژه خود در خرید محصولات جدید و به روز شده مشتریان را برای خرید ترغیب می کنند.

ارائه کننده دستگاه درام فیلتر استیل

مشخصات دستگاه درام فیلتر استیل

مشخصات دستگاه درام فیلتر استیل مهم‌ترین بخش‌ ارائه مشخصات یک محصول به مشتریان معرفی مزایای استفاده از محصولات به شمار می رود. با استفاده از مزایا و مشخصه های محصول، فروشندگان می‌توانند جزئیات بیشتری از محصول را به مشتریان ارائه دهند. چرا که آگاهی از مزایا و مشخصات یک محصول می تواند مشتریان را نسبت به خرید محصول ترغیب کند.

دستگاه درام فیلتر استیل دستگاهی است که با برق شهری کار می کند و با استفاده از یک فیلتر ذرات و ناخالصی های سطح جامدات را جذب می کند تا ناخالصی های درون استخرها زدوده شود.

از مهمترین مشخصات درام فیلتر استیل می توان به گزینه های زیر اشاره داشت:

  1. سیستم هشدار دهنده خرابی دستگاه
  2. ظرفیت بالا در تصفیه آب در مدت زمان کم
  3. توانایی مجزا نمودن ذرات بسیار کوچک در حد میکرون
  4. افزایش راندمان تولید
  5. کاهش هزینه های تولید
  6. بدنه ضد زنگ و محکم
  7. و غیره

دستگاهی که با فراهم آوردن شرایط لازم در تصفیه آب امکان استفاده مجدد از آب را به بهترین حالت ممکن به انجام می رساند. از آنجایی که این دستگاه قدرت تصفیه آب را تا ظرفیت 700 لیتر در ثانیه دارد پس گزینه بسیار قابل قبولی برای استفاده از آنها در استخر ماهیان خواهد بود.

کاهش هزینه های مصرفی یکی از دغدغه های اصلی تولید کننده گان به شمار می رود. از همین رو تولید کنندگان به دنبال روش هایی جهت کاهش هزینه های مصرفی خود هستند. با انتخاب درام فیلتر در تمیز نگه داشتن آب استخر به اهداف خود خواهند رسید.

مرکز فروش دستگاه درام فیلتر استیل

مرکز فروش دستگاه درام فیلتر استیل ارائه دهندگان فروش دستگاه درام فیلتر استیل با استفاده از طرح‌های تبلیغاتی ساده و کوتا کیفیت و ماندگاری محصول خود را به مشتریان معرفی می کنند تا مشتریان با خیال راحت تری اقدام به خرید از آنها نمایند. همچنین با پایه ریزی ایده های خلاقانه در فروش مثل فروش اقساطی این محصولات با مجوز رسمی اقدام به فروش بیشتر خواهند نمود.

در صورتی که مرکز فروش این دستگاه توانایی ارسال به محل خرید را داردد بایستی با در نظر داشتن شرایط خود در ارسال محصولاتش، محصول مورد نظر را به صورت کاملا درست بسته‌بندی کند و تمامی لوازم جانبی فیلتر استیل را به همراه کالای اصلی ارسال نماید. همچنین با برچسب‌ زدن و توضیحات تکمیلی بر روی بسته بندی ها، آدرس مشتریان خود را بر روی بسته بندی ها یادداشت نماید تا امکان ضمانت بازگشت وجود داشته باشد.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید