مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

مرکز فروش استخر پیش ساخته ذخیره آب

نمایندگی فروش استخر پیش ساخته با پمپ تصفیه قیمت روز استخرهای پیش ساخته جهت ذخیره آب ساخت مجهز ترین استخرهای پیش ساخته و بتنی ذخیره آبخرید انواع استخر پیش ساخته پرورش ماهی در ایران

استخر پیش ساخته ذخیره آب را می توانید از مراکز و نمایندگی های فروش خریداری کنید. امروزه کشاورزان و سایر مشغلی که نیاز به ذخیره آب دارند، می توانند از این استخر های با کیفیت که مطابق با استاندارد های جهانی تولید شده اند استفاده نمایند و از ویژگی ها و مزیت های این نوع استخر ها نسبت به محصولات مشابه خود بهره ببرند. استخر های پیش ساخته به دلیل این که قابلیت نصب سریع و آسانی که دارند قابلیت راه اندازی در هر گونه شرایط آب و هوایی و محیطی می باشند.

مرکز فروش استخر پیش ساخته ذخیره آب

نمایندگی فروش استخر پیش ساخته با پمپ تصفیه

نمایندگی فروش استخر پیش ساخته با پمپ تصفیه استخر پیش ساخته گالوانیزه با پمپ تصفیه را می توانید از مراکز و نمایندگی های فروش این محصولات خریداری نمایید. افرادی که توانایی مالی و قصد راه اندازی و ساخت استخر به منظور پروش ماهی دارند می توانند از این استخر های گالوانیزه استفاده کنند. برای استفاده کردن از این استخر ها نیاز به گود برداری داخل زمین نمی باشد و همین اثر باعث شده تا به سرعت بتوان این استخر ها را راه اندازی نمود. این نوع استخر ها همچنین در فضا های کوچک مناسب و حیاط منزل و یا ویلا نیز استفاده می شوند.

هزینه تهیه و راه اندازی این استخر های پرورش ماهی بسیار ارزان بوده و هر کسی که توانایی مالی خریداری این نوع استخر ها را داشته باشد به راحتی می توانند به کسب و کار از این طریق بپردازند.

قیمت روز استخرهای پیش ساخته جهت ذخیره آب

قیمت روز استخرهای پیش ساخته جهت ذخیره آب امروزه استفاده از استخر های پیش ساخته جهت ذخیره آب کشاورزی در کشور ایران به ویژه در مناطقی که دارای آب و هوای خشک و نیمه خشک هستند مورد توجه بسیاری از کشاورزان قرار گرفته است. این نوع استخر ها دارای ویژگی ها و مزیت های دیگری نیز هستند که عبارتند از:

  • نصب سریع و آسان
  • کاهش هزینه ها در مقایسه با استخر های بتنی، سنگ و سیمان
  • دارای ضمانت ۱۰ ساله کارخانه تولید کننده ورق
  • دارا بودن مقاومت حرارتی بسیار بالا
  • استقامت داشتن ورق ها در برابر فشار آب 
  • نچسپیدن جلبک، خزه به دیواره و کف استخر
  • قابلیت تعمیر در صورت هر گونه تعمیر

مشتریان برای خرید استخر ذخیره آب و اطلاع از قیمت به روز آن می توانند به مراکز و نمایندگی های فروش استخر ذخیره آب مراجعه نمایند و در میان تنوع بسیار بالای محصولاتی که در این مراکز وجود دارد محصول مورد نیاز خود را متناسب با بودجه خود خریداری کنند.

ساخت مجهز ترین استخرهای پیش ساخته و بتنی ذخیره آب

ساخت مجهز ترین استخرهای پیش ساخته و بتنی ذخیره آباستخر پرتابل اینتکس مستطیلی در سه سایز بزرگ مستطیل که دارای سازه های فلزی در دور تا دور خود می باشد. استخرهای تولید شده توسط این شرکت از جمله بهترین نوع استخر های پیش ساخته می باشد. وزن اعظم این استخر ها را سازه های فلزی تشکیل می دهد و همچنین می توان گفت جنس این سازه ها از فلز آلمینیوم ضد خش و ضخیم می باشد. از این نوع استخر ها در هر شرایط آب و هوای مانند ویلا ها، تراس، پشت بام، مراکز آب درمانی و ..‌ استفاده کرد.

قیمت استخر برزنتی و استخر های پیش ساخته ذخیره آب و دیگر محصولات شرکت اینتکس را می توانید با مراجعه به مراکز عرضه این محصولات خریداری نمایید. 

این شرکت با استفاده مجهز ترین دستگاه های پیشرفته و بکارگیری دانش کارشناسان خود توانسته روز به روز محصولات جدیدی را تولید نماید و نیاز مشتریان خود را به مجهزترین محصولات برآورده سازد.

خرید انواع استخر پیش ساخته پرورش ماهی در ایران

خرید انواع استخر پیش ساخته پرورش ماهی در ایراناستخر برزنتی در سه سایز بزرگ مستطیل و یش ساخته از جنس الیاف ابریشمی با روکش برزنتی می باشد‌ در نمایندگی های فروش این محصولات عرضه می شود. این استخر ها با ارتفاع ۶۰ سانتی متر، کوچک ترین استخر های پیش ساخته و پرتابل شمرده می شوند به همین دلیل از این استخر ها به عنوان استخر های تفریحی استفاده می گردد.

مشتریان می توانند برای خرید استخر پیش ساخته پرورش ماهی به مراکز و نمایندگی های عرضه این محصولات در سراسر کشور مراجعه نمایند و محصول مورد نیاز خود را متناسب به بودجه خود با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنند.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید