مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

نرخ روز استخر پیش ساخته ارزان

لیست قیمت استخر پیش ساخته در بازارروش ساخت انواع استخر پیش ساخته در کشورتولید استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی فروش مدل های مختلف استخر پیش ساخته در تهران

استخر پیش ساخته ارزان قیمت قابل خریداری از مراکز تولید و عرضه مستقیم می باشد. رنگ استخر های پیش ساخته معمولا آبی است و به راحتی در بیست دقیقه نصب می شوند. بنابراین نصب ساده و آسان مهمترین مزیت استفاده از این تجهیزات می باشد.

نرخ روز استخر پیش ساخته ارزان

لیست قیمت استخر پیش ساخته در بازار

لیست قیمت استخر پیش ساخته در بازارقیمت استخر پیش ساخته به جنس الیاف درون آن و همچنین جنس آهن به کار رفته در لبه های آن بستگی دارد.

قیمت این محصول در بازار به کیفیت آن بستگی دارد و هرچه کیفیت بالاتر باشد در نتیجه قیمت آن نیز افزایش می یابد. شما می توانید لیست قیمت استخر پیش ساخته را از نمایندگی های فروش این محصول تهیه کنید.

در ایران شرکت های زیادی وجود دارند که تمام سعی و تلاششان بر آن است که این محصول را با کیفیت عالی تولید کنند و با قیمت مناسب به بازار عرضه نمایند. برای خرید انواع ارزان تر استخر، مدل های پیش ساخته دست دوم با قیمت های پایین تری در مقایسه با استخر نو عرضه می شوند. از این رو قیمت استخر پیش ساخته دست دوم با استخر نو تفاوت قابل ملاحظه ای دارد. لازم به ذکر است که استخر پیش ساخته گالوانیزه نیز قیمت کمتری نسبت به دیگر استخر ها دارد.

روش ساخت انواع استخر پیش ساخته در کشور

روش ساخت انواع استخر پیش ساخته در کشورروش ساخت انواع استخر پیش ساخته آسان است و به راحتی می توان آن را آموزش دید. ساخت استخر  کمک بسیار زیادی به زیباسازی حیاط خانه می کند. در قدیم اکثر خانه ها استخر یا حوض های بسیار زیبایی در حیاطشان داشتند و از زیبایی آن لذت می بردند. اما متاسفانه امروزه روش ساختمان سازی تغییر کرده است و برعکس خانه های قدیمی امروزه اکثز خانه ها به شکل آپارتمانی بوده و فاقد حیاط به سبک قدیم می باشند.

برای ساخت یک استخر پیش ساخته ابتدا نقشه استخر را طراحی کنیم و بر اساس حجم آب استخر لوله کشی آن را انجام دهیم. در این استخر ها کاسه استخر روی زمین قرار می گیرد و به راحتی می توان آن را نصب کرد.

استخر های پیش ساخته در واقع همان استخر های بالای زمین هستند. در این استخر ها کاسه استخر بالاتر از تراز زمین قرار می گیرد و اتصالات مربوط به آب و فاضلاب به صورت موقت یا دائم نصب می شوند. 

تولید استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی

تولید استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی تولید استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی در شرکت های ایرانی صورت می گیرد. استخر پیش ساخته پرورش ماهی از جنس برزنتی و فریمی اینتکس می باشد و داخل آن از الیاف ابریشمی پرشده و با روکش برزنتی پوشیده می شود.

جنس بدنه آن از پی وی سی فشرده است و لبه های استخر از جنس آهن می باشند که در برابر فشار آب بسیار مقاوم هستند.

این نوع استخر پمپ تصفیه ندارد و مناسب برای استفاده در:

  • حیاط منزل، استخر پرورش ماهی، باغ و شنا

می باشد. برای نصب این استخر نیازی به زیر سازی نداریم و به راحتی می توان آن را روی خاک، سیمان، چمن و موزائیک آن را نصب کرد.

مراحل تولید استخر پیش ساخته به ترتیب ساختن کف استخر از الیاف و سپس ساختن بدنه آن از جنس آهن است که در شرکت توسط دستگاه های مخصوص این کار صورت می گیرد. پرورش ماهی یک کار پر درآمد است و باید از استخر بسیار با کیفیت به این منظور استفاده کرد.

فروش مدل های مختلف استخر پیش ساخته در تهران

فروش مدل های مختلف استخر پیش ساخته در تهرانمدل های مختلف استخر پیش ساخته در بازار های تهران موجود است و  قیمت فروش آن به کیفیت مواد اولیه آن بستگی دارد.

  • استخر متحرک، استخر پیش ساخته فریمی، استخر آماده اینتکس

استخر پیش ساخته پرتابل و استخر پیش ساخته مستطیلی از نمونه استخر های پیش ساخته ای هستند که دربازار های تهران موجود اند. برای خرید این استخر ها به شرکت های تولید کننده یا به نمایندگی این محصولات مراجعه کنید.

شرکت های ایرانی این محصول را بسیار با کیفیت تولید می کنند و بخشی از آن را به کشور های خارجی صادر می کنند. به خاطر کیفیت بالای محصولات ایرانی صادرات این کالا نیز بسیار زیاد است و به کشور هایی مانند هند، لیبی، پاکستان، عراق و افغانستان صادر می شوند.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Call Now Buttonتماس بگیرید