مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

مرکز تولید استخر پیش ساخته گالوانیزه مرغوب

سفارش بهترین استخرهای پیش ساخته گالوانیزه پرورش ماهی در کشورآخرین قیمت استخر پیش ساخته گالوانیزهروشهای خرید بهترین مدل های استخر پیش ساختهمشخصات استخر پیش ساخته گالوانیزه

پرورش ماهی به صورت مصنوعی یک گام عظیم در اقتصاد و صنعت بود که برای اولین بار در کشور چین آغاز شد. سابقه پرورش ماهی در این کشور به بیش از سه هزار سال قبل در منطقه ای به نام ین دیناستی مربوط می شود. حدود 1400 سال قبل از میلاد مسیح پرورش ماهی در دیگر نقاط این کشور تا حد بسیار خوبی توسعه یافته بود. با وجود سابقه طولانی پرورش ماهی در استخر(پرورش مصنوعی)، سابقه تکثیر و افزایش ماهیان کوتاه است. اولین قدم در لقاح مصنوعی به وسیله دانشمندی آلمانی به نام لودویک یا وبی در 1711 تا 1784 برداشته شد. لودویک از ماهی قزل آلای ماده به صورت جدا از ماهی نر، تخم و اسپرم بدست آورد و آنها را باهم مخلوط کرد و این اولین لقاح مصنوعی ماهی در سراسر جهان بود! اما پرورش ماهی فقط به این ها ختم نمی‌شود بلکه ماهی ها نیاز به مکانی(استخر) برای زیستن دارند. استخر پیش ساخته  گالوانیزه به خوبی این نیاز را پوشش داده است.

مرکز تولید استخر پیش ساخته گالوانیزه مرغوب

سفارش بهترین استخرهای پیش ساخته گالوانیزه پرورش ماهی در کشور

سفارش بهترین استخرهای پیش ساخته گالوانیزه پرورش ماهی در کشوربرای سفارش انواع استخر پیش ساخته، راه های بسیاری وجود دارد مانند:

  • خرید اینترنتی
  • خرید حضوری
  • خرید غیرحضوری

بهترین روش خرید این محصول خرید اینترنتی است. در این روش دیگر نیاز نیست خریدار وقت خود را در ترافیک های سنگین بگذراند تا به بازار فروش این محصول برسد.

با سرچ کردن کلمه خرید استخر گالوانیزه در اینترنت می‌توان انواع استخرها با برندهای مختلف را مشاهده کرد. یکی دیگر از مزیت ها در خرید به صورت اینترنتی این است که می‌توان چند محصول مورد نظر را از لحاظ کیفیت، کارایی، قیمت، مرغوبیت، پشتیبانی های پس از فروش بررسی کرد و به بهترین انتخاب رسید.

خرید حضوری نیز بهتر است از نمایندگانی های محصول باشد، تا در کنار خریدی مطمئن بتوانیم از تجربیات مشاوران فروش نیز بهره ببریم و به انتخاب های بهتری دست پیدا کنیم.

آخرین قیمت استخر پیش ساخته گالوانیزه

آخرین قیمت استخر پیش ساخته گالوانیزهقیمت استخر پیش ساخته بتنی به عوامل بسیاری بستگی دارد. یکی از این عوامل، کیفیت موادی است که در ساخت استخر به کار می‌رود. هرچه کیفیت سیمان و بتن برای ساخت بالاتر باشد، مقاومت و بازدهی استخر نیز افزایش پیدا میکند.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت استخرها تاثیر می‌گذارد، کشور سازنده محصول است. اگر کارخانه سازنده استخر داخلی باشد، طبیعتا قیمت نوع درجه یک آن با استخر درجه دو خارجی برابر است. اما اگر کشورهای خارجی این محصول را ساخته باشند به دلیل هزینه‌ی وارداتی(گمرک) که روی محصول خورده می شود، قیمت آن نیز افزایش پیدا میکند.

برای به دست آوردن به‌روز لیست قیمت استخرهای پیش ساخته، بهتر است از سایت های معتبر اینترنتی استفاده نماییم. با تماس گرفتن به نمایندگی های فروش محصول نیز میتوانیم از آخرین قیمت محصول در آن روز آگاه شویم.

روشهای خرید بهترین مدل های استخر پیش ساخته

روشهای خرید بهترین مدل های  استخر پیش ساختهدر مورد ماهیان پرورشی گرمایی، در سال 1930 مولدین آماده از محل‌های تخم ریزی طبیعی، لقاح مصنوعی داده شدند.

القا تخم‌ریزی به مولدین با روش تزریق، در سال 1934 به وسیله زیست شناسان بزرگ برزیلی شروع شد و بعد در آسیا، اروپا و آمریکای شمالی به صورت گسترده توسعه یافت.

در سال 1958 مولدین کپور نقره ای و سرگنده پرورش یافته در استخرهای خاکی، با تزریق عصاره غده هیپوفیز ماهی کپور معمولی به صورت مصنوعی تکثیر شدند.

پرورش ماهیان، امروزه با استفاده از سازه‌های پیش ساخته آبزیکو در ایران به صورت گسترده انجام می‌گردد.

مشخصات استخر پیش ساخته گالوانیزه

مشخصات استخر پیش ساخته گالوانیزهنکات و مشخصات جالب درباره‌ی استخر ماهی گالوانیزه(پیش ساخته):

  • استخر پیش ساخته پرورش ماهی را میتوان در هر مکانی استفاده کرد و در صورت نیاز، آن را به آسانی جمع آوری کرد
  • از بروزترین تکنولوژی حال حاضر در ساخت این استخر ها استفاده شده است
  • امکان فروش این محصول در هر زمان وجود دارد
  • وزن بسیار کم این محصولات، حمل آن را بسیار آسان کرده
  • مقرون به صرفه بودن(از لحاظ قیمت) نسبت به ساخت و راه اندازی استخرهای بتنی
  • زمان بسیار کمتر برای تولید، نسبت به استخرهای بتنی
  • امکان قرار دادن سقف جدا شو برای استخر گالوانیزه
سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Call Now Buttonتماس بگیرید