مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

قیمت ماهی کپور دریایی در بازار خوزستان

استان خوزستان مستعد تولید ماهی کپورقیمت ماهی کپور دریایی در بازار کشور

از خانواده بزرگ کپور ماهیان چه می دانید؟ ماهی کپور دریایی با چه قیمت در بازار کشور به فروش می رسد؟ آیا ماهی کپور در خوزستان پرورش داده می شود؟
کپور ماهیان گونه ای از برترین و بزرگترین خانواده از ماهی های دریای خزر به شمار می روند که البته این ماهی ها در آب های شیرین یافت می شوند. ماهی کپور دارای ۲۲۰ جنس بوده و البته از ۲۴۲۰ گونه برخوردار می باشد که البته بیش ترین اعضای این ماهی در آب های شیرین یافت می شوند.
گونه هایی که در آب های شور زندگی می کنند برای تخم ریزی به آب های شور وارد می شوند و از گونه های مهم ماهی کپور گرمابی می توان به ماهی کپور معمولی، ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور سرگنده و ماهی کپور نقره ای اشاره کرد. این ماهی ها در کشور ایران به طور قابل توجهی پرورش داده می شوند و البته می توان گفت که ۱۱۰ گونه از کپور ماهیان در آب های ایران دیده شده است.
از دیگر کپور ماهیان دریای خزر می توان به سس ماهی ها که خود دارای گونه های مختلفی می باشند اشاره نمود. از گونه های سس ماهی ها می توان به سیاه ماهی، ماهی سفید، کلمه، سیاه کولی اشاره کرد.
ماهی کپور همانطور که گفته شد از ماهیان گرمابی به شمار می روند و باید در مناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر زندگی کنند. بهترین دما برای زندگی این ماهی از ۱۵ الی ۴۰ درجه سانتی گراد بوده است و از این محدوده نباید خارج گردد چرا که باعث تلف شده ماهی می شود. بهترین زمان برای صید ماهی کپور در ۲۰ مهر ماه تا ۱۵ فروردین ماهی بوده است و البته صید ماهی کپور در کشور ایران به طور قابل توجهی انجام می شود چرا که از لذت بخش ترین صید برخوردار می باشد.

استان خوزستان مستعد تولید ماهی کپور

استان خوزستان از جمله استان های گرمسیر ایران به شمار می رود که مستعدترین منطقه برای تولید ماهی کپور بوده است. در این استان بالغ بر ۵۰۰ میلیون لارو ماهی و ۵۰ قطعه از ماهی کپور پرورش داده می شود و البته این استان قادر است تا به تأمین ماهی کپور استان های همجوار خود بپردازد و بخشی از ماهیان را به رودخانه ها می فرستد و این مسئله باعث می شود تا ذخایر ماهی کپور به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.
البته این استان قادر است چندین گونه از انواع ماهی کپور را در استان پرورش دهد و از برترین ماهی های پرورشی این استان می توان به ماهی سفید، ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور معمولی، ماهی کپور سرگنده و ماهی کپور نقره ای اشاره کرد.
کپور

قیمت ماهی کپور دریایی در بازار کشور

همانطور که می دانید ماهی کپور در انواع مختلفی وجود دارد و به همین دلیل با توجه به نوع و میزان اندازه ای که دارند، قیمت گذاری می شوند. قیمت هر کیلو ماهی کپور علفخوار زنده ۱۵۰۰۰ تومان بوده است و ماهی کپور پرورشی زنده با قیمت هر کیلو ۱۳۵۰۰ تومان به فروش می رسد. ماهی کپور سرگنده زنده با قیمت ۹۸۰۰ تومان و ماهی کپور نقره ای زنده ۹۰۰۰ تومان به فروش می رسد.
شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روز انواع ماهی کپور زنده و صید شده با شماره زیر در تماس باشید. برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاورین واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید