مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

قیمت فروش ماهی کپور دریایی در بازار کشور

معرفی مهم ترین گونه از خانواده کپور ماهیانقیمت ماهی کپور در بازار کشور

از خانواده کپور ماهیان چه می دانید؟ آیا ماهی کپور از ماهیان خوراکی است؟ قیمت فروش ماهی کپور دریایی در بازار کشور چقدر می باشد؟ از کدام سایت می توان ماهی کپور دریایی خرید نمود؟
ماهی کپور گونه ای از برترین ماهی های شمال کشور به شمار می رود که البته به صورت خوراکی نیز مصرف می شود. خانواده کپور ماهیان از بزرگترین خانواده ماهیان شمال محسوب می شوند و همچنین این ماهی بیش تر در آب های شیرین به سر می برد. البته حدود ۲۲۰ جنس و ۲۴۲۰ گونه از این ماهی ها در جهان معرفی شده است که از معروف ترین آن ها می توان به ماهی کپور نقره ای، ماهی کپور سرگنده، ماهی کپور علفخوار و ماهی کپور معمولی، ماهی سفید، سس ماهی، سیاه ماهی اشاره کرد.

معرفی مهم ترین گونه از خانواده کپور ماهیان

طبق تحقیقات به عمل آمده مشخص شده است که بیست گونه از ماهی کپور در دریای خزر در حال رشد می باشند که از معروف ترین آن ها می توان به ماهی کپور معمولی اشاره کرد. البته این ماهی از انواع ماهی کپور وحشی بوده است و در دریای خزر رشد می کند. البته ناگفته نماند ماهی کپور معمولی نوع بومی دریای خزر بوده است و همچنین از دسته ماهیان گرمابی به شمار می رود.
ماهی کپور در مناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر رشد می کند و بهترین دما برای زندگی این ماهی از ۱۵ الی ۴۰ درجه سانتی گراد می باشد. البته بهترین فصل صید ماهی کپور معمولی ۲۰ مهرماه تا ۱۵ فروردین ماه می باشد. البته باید توجه داشته باشید که این ماهی در کشور ایران به طور قابل توجهی پرورش داده می شود و از هر نوع ماده غذایی مصرف می کند. بهترین غذا برای رشد این ماهی لارو حشرات و نرمتنان بوده است و البته ایت ماهی از پلانکتون ها برای رشد اولیه تغذیه می کند.
زیستگاه اصلی ماهی کپور معمولی در رودخانه تجن و حوضه های آبریز خزر می باشد و همچنین بیش ترین طولی که این ماهی می تواند داشته باشد ۱۵۰ سانتی متر بوده ولی در ایران با طول ۳۸ سانتی متر صید شده است. ماهی کپور معمولی دارای پوزه ای کند بوده و البته از فلس های درشتی برخوردار می باشد.
کپور معمولی

قیمت ماهی کپور در بازار کشور

ماهی کپور گونه ای از برترین ماهی های شمال است که از صید بسیار لذت بخشی برخوردار می باشد. این ماهی در بازار کشور با قیمت مناسب به فروش می رسد. بسته به نوع ماهی کپور قیمت ها تعیین می گردد. به عنوان مثال قیمت ماهی کپور علفخوار در وزن بالای ۱۵۰۰ گرم حدود ۱۳۸۰۰ تومان بوده است. قیمت ماهی کپور سرگنده در وزن بالای ۳۰۰۰ گرم حدود ۸۵۰۰ تومان و قیمت ماهی کپور نقره ای در وزن ۱۵۰۰ گرم با بالا حدود ۸۵۰۰ تومان رقم خورده است.
قیمت ماهی کپور پرورشی در بازار کشور که دارای وزن بالای ۱۵۰۰ گرم می باشد ۱۴۲۰۰ تومان و ماهی کپور پرورشی زنده با قیمت هر کیلو ۱۳۵۰۰ تومان به فروش می رسد.
البته سایت ایران فیشرمن انواع ماهی های شمال کشور را به صورت اینترنتی خرید و فروش می کند و شما می توانید از طریق این سایت بهترین انواع ماهی را به صورت اینترنتی خرید نمایید. فقط کافی است با شماره زیر در تماس باشید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Call Now Buttonتماس بگیرید