مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

قیمت روز ماهی کپور سرگنده در بازار کشور

اطلاعات جامع در مورد ماهی کپور سرگندهقیمت ماهی کپور سرگنده در بازار

کدام ماهی ها از خانواده کپور ماهیان به شمار می روند؟ قیمت روز ماهی کپور در بازار کشور چقدر می باشد؟ ماهی کپور سرگنده دارای چه ارزش غذایی بوده است؟
خانواده کپور ماهیان از دسته بزرگترین خانواده ماهیان به شمار می رود که در آب های شیرین یافت می شود. این ماهی ها از ۲۲۰ جنس و ۲۴۲۰ گونه برخوردار بوده است و همچنین می توان گفت که در آب های شور نیز زندگی می کنند. از برترین و معروف ترین کپور ماهیان می توان به سس ماهی کور، سیاه ماهی، ماهی سفید، ماهی کولمه و سیاه کولی اشاره کرد. این ماهی ها از معروف ترین ماهیان کپور می باشند که در آب های دریای خزر یافت می شوند.
البته در دریای خزر حدود ۲۰ گونه از کپور ماهیان زندگی می کنند که می توان به ماهی سفید، ماهی کولمه، ماش ماهی، ماهی سیم و… اشاره کرد. از برترین ماهی کپور، ماهی کپور معمولی بوده است که بیش ترین پرورش را در کشور به خود اختصاص می دهد و البته از نوع وحشی و بومی دریای خزر می باشد.

اطلاعات جامع در مورد ماهی کپور سرگنده

ماهی کپور سرگنده از دسته ماهیان آب های شیرین بوده است که از ماهیان کپور آسیایی به شمار می رود. این ماهی از پلانکتون های گیاهی و جانوری تغذیه می کند و همچنین از ارزش غذایی و اقتصادی بالایی برخوردار می باشد. البته تکثیر و پرورش ماهی کپور سرگنده در کشور ایران صورت می گیرد و البته بیش ترین پراکنش را در دریای خزر به خود اختصاص داده است.
ماهی کپور سرگنده دارای طول ۱۱۰ سانتی متر بوده و البته از وزن ۳۵ کیلوگرم برخوردار می باشد. این ماهی از نظر شکل ظاهری شبیه به ماهی کپور نقره ای می باشد ولی از کیل شکمی تیز محدودی برخوردار است. رنگ ماهی کپور سرگنده تیره می باشد و از سر بزرگ و چشمانی رو به پایین برخوردار است. ماهی کپور سرگنده دارای خار های آبششی نزدیک به هم بوده است و این ماهی در رودخانه آمور زندگی می کند.
ماهی کپور سرگنده از جمله ماهیانی است که به صورت دسته جمعی به تخم ریزی می پردازند و البته بیش تر در رودخانه های سیلابی یافت می شود. بهترین دما برای زندگی این ماهی ۲۲ الی ۲۵ درجه سانتی گراد بوده است و همچنین به عدد ۲۰۰ هزار تخم از خود خارج می کند.
ماهی کپور

قیمت ماهی کپور سرگنده در بازار

ماهی کپور از دسته ماهیانی است که از قیمت مناسبی در بازار برخوردار بوده و البته پرفروش ترین ماهی به شمار می رود. این ماهی از گوشت لذیذ و خوش طعمی برخوردار می باشد و همچنین در وزن های مختلفی در بازار به فروش می رسد. قیمت ماهی کپور سرگنده بیگ هد در وزن بالای ۳۰۰۰ گرم در بازار کشور ۸۵۰۰ تومان و قیمت ماهی کپور سرگنده بیگ هد در وزن ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ گرم حدود ۷۵۰۰ تومان بوده است. قیمت هر کیلو ماهی کپور سرگنده در بازار ۹۸۰۰ تومان می باشد. جهت اطلاع از قیمت روز انواع ماهی کپور می توانید با شماره زیر درتماس باشید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید