مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

قیمت انواع استخر پیش ساخته با کیفیت

ارائه انواع استخر پیش ساخته در بازارسفارش عمده استخر های پیش ساخته راهنمای نگهداری و مراقبت از انواع استخر پیش ساخته بزرگترین تولید کننده استخر های پیش ساخته در ایران

اگر قصد ساختن استخر در منزل یا ویلای شخصی خود را دارید، استخر پیش ساخته می تواند گزینه خوبی باشد. چرا که این استخرها، بسیار سبک و قابل انتقال به مکان های دیگر می باشند. همچنین با وجود مزایای زیاد، قیمت انواع استخر پیش ساخته نسبت به استخرهای سازه ای بتنی کمتر است. مزیت استفاده از این استخرهای آماده این است که در صورت نیاز به فضای اشغال شده توسط استخر، می توانید با جمع کردن قطعات استخر، دوباره آن فضا را داشته باشید.قیمت انواع استخر پیش ساخته با کیفیت

ارائه انواع استخر پیش ساخته در بازار

ارائه انواع استخر پیش ساخته در بازار در بازار استخرهای پیش ساخته انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • فایبرگلاس
  • فلزی
  • برزنتي
  • Pvc

و..

که در ابعاد و اندازه های مختلف به صورت روکار یا توکار در محل مورد نظری که می خواهید، نصب می شود. این استخرها دارای پمپ تصفیه می باشند به همین خاطر به راحتی می توانید در ویلا یا منزل جهت شنا و تفریح از آنها استفاده کنید.

همچنین از ابعاد کوچکتر شان جهت ذخیره آب و مصارف خانگی و یا از ابعاد بزرگتر برای مصارف کشاورزی و پرورش آبزيان می توانید استفاده کنید.

سفارش عمده استخر های پیش ساخته

سفارش عمده استخر های پیش ساخته  استخرهای پیش ساخته باتوجه به مزایای زیادی که دارند، خواهان زیادی هم دارند. یکی از این استخر ها، استخر پیش ساخته گالوانیزه می باشد. که از سری استخر های فلزی بوده و دوام بسیار بالایی دارد. استخر های برزنتي هم  معمولا در ابعاد کوچکتر و مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. 

همانطور که گفتیم هزینه تمام شده این استخرها با تمام لوازم جانبی که به همراه دارند، بسیار پايين تر از استخرهای سنتی است. چرا که این استخر ها نیاز به پمپ تصفیه بزرگ نداشته و همین دلیل بر کمی هزینه تمام شده این نوع استخرها می باشد. ولی با این حال شاید کسی توان این مقدار هزینه را هم نداشته باشد.

چنین اشخاصی می توانند از محصولات دست دومی که در بازار، به صورت عمده و خرده به فروش می رسند، استفاده کنند. چرا که قیمت استخر پیش ساخته دست دوم، بالطبع کمتر از قیمت نو این محصول می باشد. تنها چیزی که در این نوع سفارش باید درنظر بگیرند، این است که از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنند.

راهنمای نگهداری و مراقبت از انواع استخر پیش ساخته

راهنمای نگهداری و مراقبت از انواع استخر پیش ساخته انواع استخر پیش ساخته برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. ابعاد کوچکتر و خانگی بیشتر جهت آب درمانی استفاده می شود.

بیماران مفصلی که از استخوان درد و یا آرتروز شکایت دارند. یا کسانی که مشکلات تحرکی داشته و نیاز به راه رفتن در داخل آب را دارند، استفاده از این استخرها برایشان مفید خواهد بود. حتی برای کسانی که می خواهند از مزایای زایمان در آب بهره ببرند، گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

روش های نگهداری و مراقبت از این استخر ها با توجه به جنسی که دارند، متفاوت است. مثلا دمایی که برای فضای نگهداری استخر در نظر می گیرید با توجه به جنسی که انتخاب می کنید، در عمر استخر تاثیر می گذارد. ولی نگران نباشید، همه این روش های مراقبت از محصول، در بروشور راهنمای نگهداری وجود دارد. تا با توجه به هزینه ای که می کنید تا چندين سال از استخرتان لذت ببرید.

بزرگترین تولید کننده استخر های پیش ساخته در ایران

بزرگترین تولید کننده استخر های پیش ساخته در ایراندر ایران تولید کنندگان بزرگی در زمینه استخر های پیش ساخته فعالیت می کنند. برای اینکه بهترین استخر پیش ساخته را داشته باشید، بهتر است که از تولید کننده های معتبری که برای محصولاتشان گارانتی در نظر می گیرند، خرید کنید. 

هنگام سفارش محصول، به حجم فضایی که برای نصب استخر در نظر گرفته اید، توجه کنید. در استخرهای خانگی به تعداد و سن افرادی که احتمال دارد همزمان در استخر باشند، دقت کنید. چرا که برای بچه های کوچکتر که معمولا عضو ثابت استخرند، هر ارتفاعی مناسب نمی باشد. خوشبختانه رنج سنی هم در بروشور همراه محصول در نظر گرفته شده است. در کل با توجه به نوع نیازتان در تهیه استخر، با در نظر گرفتن همه جوانب، خرید بهتری داشته باشید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید