مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

فروش انواع کپور ماهی قرمز

انواع ماهی قرمز

آیا میدانستید که ماهی قرمز از خانواده ماهی کپور است؟
ماهی قرمز از تیره کپور ماهیان است که بصورت طبیعی در آب‌ های شیرین ساکن و تقریبا ساکن که سرعت کمی دارند زندگی میکنند. ماهیان قرمز از جمله گونه‌های غیر بومی بسیاری از مناطق جهان هستند و در مقابل شرایط نامساعد محیطی مقاومند. بدن این ماهی از نظر شکل ظاهری شبیه به ماهی کپور است، ماهی قرمز تقریبا در سن ۳ تا ۴ سالگی به بلوغ میرسد و طول آنها در این سن نزدیک به ۱۵ الی ۲۰ سانتیمتر میرسد. اگر شرایط زندگی برای این ماهی مساعد باشد طول عمر آن به بیشتر از ۱۰ سال و گاها تا ۵۰ سال نیز میرسد.
بهترین زمان برای تخم ریزی ماهی قرمز در فصل بهار و در ماههای فروردین و اردیبهشت میباشد و دمای مناسب آب برای تخم ریزی بین ۱۸ تا ۲۲ درجه میباشد. ماهی قرمز همانند ماهی کپور مواد زائد دفعی دارد که از طریق دفع وارد آب شده که این کار باعث تولید گاز در آب کرده و اکسیژن آب را کم میکند که این کمبود اکسیژن میتواند باعث مرگ ماهی قرمز شود که برای جلوگیری از این کار میتوان از پمپ های آکواریومی که تولید اکسیژن میکند استفاده کرد و همچنین با تعویض آب هم میتوان عمر ماهی را بالا برد.
از دیرباز، ایرانیان از ماهی قرمز برای سفره هفت سین شب عید استفاده میکنند و معمولا یکی از خرید های مردم در موقع عید نوروز خرید این ماهی زیبا و دوسداشتنی است.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید