مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

عرضه ماهی کپور زنده در بازار ایران

ویژگی های کلی ماهی کپور دریاییماهی کپور فلس دارماهی کپور فلس یک ردیفی ماهی کپور چرمی و برهنهماهی کپور آیینه ایعرضه ماهی کپور زنده

عرضه ماهی کپور زنده بصورت مستقیم از طریق اینترنتی امکان پذیر میباشد. ماهی کپور گونه ای از مرغوب ترین ماهی های گرمابی است که در بازار ایران با فروش خوبی همراه می باشد. البته ایران یکی از پرورش دهندگان ماهی کپور در جهان می باشد که ماهی را به صورت زنده و صید شده به بازار عرضه می دارد.

ماهی کپور یکی از گونه های گرمابی ماهی ایران محسوب می شود که در گونه های مختلفی یافت می شود. این ماهی از بزرگترین خانواده ماهی آب های شیرین تشکیل شده و در بخش های مختلفی از جهان پراکنش داه شده است. در مورد ویژگی های ظاهری ماهی کپور در ادامه گفته شده است و با دانستن مطلب زیر بیش تر می توانید در مورد این ماهی اطلاعات جمع آوری نمایید.

ویژگی های کلی ماهی کپور دریایی

ماهی کپور گونه ای از مرغوب ترین ماهی گرمابی شمال کشور می باشد که در انواع مختلفی چون ماهی سفید، ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور سرگنده، ماهی کپور نقره ای و ماهی کپور معمولی اشاره کرد.
تمامی ماهیان کپور از دهانی کشویی برخوردار می باشد طوری که دهان آن ها بیرون زده است. ماهی کپور معمولی از سخت پوستان، نوزاد حشرات، لاشه حیوانات، تخم ماهیان و کرم ها تغذیه می کند و همچنین این ماهیان از جمله ماهی های همه چیز خوار به شمار می روند.
ماهی های کپور با توجه به فلس هایی که دارند به چهار دسته تقسیم بندی می شوند که در ادامه انواع ماهی کپور با توجه به قرارگیری فلس ها معرفی شده است.

ماهی کپور فلس دار

این ماهی از بدنی پوشیده از فلس برخوردار می باشد و تمامی بدن این ماهی را فلس پوشانده است و به همین دلیل با نام ماهی فلس دار معرفی شده است.

ماهی کپور فلس یک ردیفی

در مورد این ماهی می توان گفت که فلس های این ماهی همانطور که از اسم آن مشخص می باشد از یک ردیف فلس برخوردار است و فلس ها در امتداد خط جانبی قرار گرفته اند و همه آن به یک اندازه می باشند.

ماهی کپور چرمی و برهنه

همانطور که مشخص می باشد این ماهی از هیچ فلسی برخوردار نمی باشد و یا اگر هم دارای فلس باشد خیلی تعداد آن ها کم است.

ماهی کپور آیینه ای

این ماهی دارای فلس های آیینه ای شکل بوده است و به صورت نامرتبی فلس های آن ها کنار هم قرار گرفته اند.
ماهی کپور می تواند تا ۵۰ سال نیز عمر داشته باشد و این ماهی ها از موجوداتی که در کف دریا ها می باشند، تغذیه می کند.

عرضه ماهی کپور زنده

ماهی کپور از جمله ماهی های پرورشی کشور ایران محسوب می شود و البته این ماهی بیش ترین میزان صید را در شمال کشور به خود اختصاص داده است چرا که صید ماهی کپور از لذت بخش ترین صید های ماهی شمال کشور می باشد. این ماهی در بازار کشور به صورت فیله ای یا زنده به فروش می رسد. شما می توانید از طریق این سایت بهترین ماهی کپور زنده و صید شده را به صورت اینترنتی خرید نمایید. برای خرید ماهی کپور زنده با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Call Now Buttonتماس بگیرید