مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

طعمه ماهی کپور دریایی دنیا

در مورد ماهی کپور دریایی بیش تر بدانیدتهیه طعمه برای صید ماهی کپور

در مورد کپور دریایی چه می دانید؟ بهترین طعمه برای صید ماهی کپور در دنیا چه می باشد؟ آیا می توان طعمه ماهی کپور را به صورت دستی تهیه کرد؟
ماهی کپور از جمله ماهیان دریای خزر و شمالی محسوب می شود و البته این ماهی نسبت به دیگر انواع ماهی های شمالی دارای دهانی کشویی بوده و همچنین این ماهی از فلس های درشتی پوشیده شده است. ماهی کپور دریایی در دریای خزر، رود تجن و حوضچه های آبریز رشد و تکثیر می نماید. در مورد تغذیه ماهی کپور می توان گفت که همه چیز خوار است ولی بهترین مواد غذایی و طعمه هایی که برای ماهی کپور خوشایند می باشد، سخت پوستان، نوزاد حشرات، لاشه حیوانات، تخم ماهیان و… است.

در مورد ماهی کپور دریایی بیش تر بدانید

ماهی کپور دریایی از دیگر گونه های کپور ماهیان است که در دریای خزر و سیاه بیش ترین رشد را به همراه دارد. البته ماهی کپور دریایی به بستری آرام نیاز دارد و بیش تر در مناطقی که از شن پوشیده شده است زندگی می کند و همچنین این ماهی زندگی در محل های پوشیده شده از گیاهان آبزی را ترجیح می دهد. بهترین دما برای زندگی ماهی های کپور دریایی ۱۸ تا ۲۵ درجه سانتی گراد است و البته این ماهی ها تا طول ۱۵۰ سانتی متر نیز رشد می کنند ولی این گونه ماهی ها در دریای خزر کمتر دیده می شود. ماهی کپور به طور متوسط دارای وزنی حدود ۱۳ کیلوگرم است و زمانی که ۳ الی ۴ ساله شود به دوره بلوغ نیز می رسد. کپور دریایی از نظر تجاری و اقتصادی بسیار به صرفه می باشد و همچنین این ماهی از گونه های مرغوب و خوب گلستان به شمار می رود.

تهیه طعمه برای صید ماهی کپور

یکی از روش های تولید و تهیه طعمه برای صید ماهی کپور استفاده از یک پیمانه شیر و مقداری پنیر می باشد که در ادامه روش تهیه آن گفته شده است.
یک پیمانه از شیر را با پنیری که قبلاً رنده نموده اید ترکیب می کنید و به میزان ۴ قاشق غذاخوری به آن شیره قند اضافه می کنید و بر روی حرارت ملایمی قرار داده تا مواد به جوش آیند. زمانی که مواد به جوش آمد حالا نوبت به آرد جو می رسد و باید آرد را به مواد اضافه کرد و تا زمانی که هنوز مواد حالت چسبناک به خود نگرفته اند، هم می زنیم و آن را به شکل گلوله تبدیل می کنید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Call Now Buttonتماس بگیرید