مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

شناخت طعمه ماهی کپور برای صید آن

ویژگی های ماهی کپورطعمه ماهی کپور برای صید ماهی

ماهی کپور از برترین ماهی های شمالی کشور ایران می باشد که صید این ماهی باید با توجه به اصولی صورت گیرد. آیا می دانید بهترین طعمه برای صید ماهی کپور چه می باشد؟ برای شناخت طعمه ماهی کپور مطلب زیر را مطالعه کنید.
ماهی کپور از جمله ماهی های دریای خزر است که با طرفداران زیادی برخوردار می باشد. گوشت ماهی کپور دارای خواص زیادی است ولی از سفتی بسیاری نیز بهره مند می باشد. البته باید بدانید که صید ماهی کپور بیش تر صید ورزشی بوده و کمتر از آن به عنوان خوراکی استفاده می کنند. ماهی کپور بیش تر در مرداب ها زیست می کند به همین دلیل گوشت این ماهی کمی بوی ناخوشایندی دارد و با قرار دادن آن در سرکه باعث می شود که بوی نامطبوع ماهی از بین برود.

ویژگی های ماهی کپور

ماهی کپور از دو سیبیلک برخوردار بوده و البته فلس های درشت این ماهی بیش تر به چشم می خورند. ماهی کپور از یک باله پشتی ممتدی تشکیل شده است و البته دهان آن به صورت کشویی است و از قسمت بدنی آن بیرون زده است. این ماهی از جمله ماهیانی است که از خانواده بزرگی برخوردار می باشند و بی شک می توان گفت که ماهی کپور از بزرگترین خانواده ماهیان خزر محسوب می شود.
ماهی کپور بیش تر در دریای خزر، حوضه های آبریز این دریا و رودخانه تجن یافت می شود و می تواند تا ۱۵۰ سانتی متر نیز رشد داشته باشد. ماهی کپور برترین ماهی شمال است که از سر پهن و پوزه ای کند بهره مند می باشد. بهترین غذای ماهی برای این ماهی کرم، سخت پوستان، لاشه حیوانات، موجودات ریز، تخم ماهیان و… می باشد و البته این ماهی از ماهیان همه چیز خوار به شمار می رود.

از گونه های مختلف ماهی کپور می توان به ماهی سیم، کاراس، باربوس، ماش ماهی، کپور معمولی، کپور علفخوار، کپور نقره ای و سرگنده اشاره کرد.

طعمه ماهی کپور برای صید ماهی

برای صید ماهی کپور می توانید از طعمه های زیادی استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از خمیر، نان و ذرت برای صید ماهی کپور استفاده کنید. اما برخی از طعمه ها باعث می شود تا ماهی زیاد به درخواست صیادان پاسخ ندهد و در این مطلب بهترین طعمه ماهی کپور معرفی می شود و بی شک می توانید ماهیان کپور زیادی را صید کنید.

ماهیان کپور به غذا هایی که از طعم شیرینی برخوردار می باشند، علاقه مند است. بهترین طعمه برای صید ماهی کپور، تایگر ناتس می باشد.

این طعمه باعث می شود تا ماندگاری خود را در آب حفظ کند و البته از مزه بسیار شیرینی برخوردار می باشد. البته این طعمه می تواند از خود ترشحات استخراج کند و به همین دلیل مزه آن در آب پخش می شود و ماهی را به طرف خود می کشد.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

1

یک پاسخ به “شناخت طعمه ماهی کپور برای صید آن”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید