مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

سایت فروش ماهی کپور در ایران

گونه های متفاوت از ماهی کپورسایت فروش ماهی کپور

برترین سایت فروش ماهی کپور در ایران کدام می باشد؟ آیا ماهی کپور قابل پرورش دادن می باشد؟ از خصوصیات و انواع ماهی کپور در مطلب زیر آمده است.
از ماهی های شمال کشور ایران که دارای طرفداران زیادی نیز می باشد و به صورت پرورشی و دریایی نیز یافت می شود، ماهی کپور نام دارد که در مطلب زیر در مورد برخی از خصوصیات این ماهی صحبت شده است.
ماهی کپور از جمله ماهی های گرمابی که در دریای خزر یافت می شود و البته در برخی از مناطق دیگر چون رودخانه تجن و حوضه های آبریز نیز این ماهی دیده شده است. ماهی کپور تا ۱۵۰ سانتی متر نیز می تواند رشد کند ولی در بازار کشور کپور هایی که تا ۳۸ سانتی متر رشد نموده اند، به فروش می رسد.
البته بهتر است بدانید ماهی کپور دارای دهانی کشویی می باشد که مانند کشو از فک آن بیرون زده است. اگر در مورد تغذیه ماهی کپور سؤال شود می توان گفت که این ماهی از سخت پوستان، کرم ها، لاشه حیوانات و تخم ماهیان تغذیه می کند و البته این ماهی ها به صورت دسته جمعی شنا می کنند و در حالی که درجه حرارت آب به ۷ درجه برسد، این ماهی ها به خواب زمستانی می روند. ماهی کپور در انواع مختلفی یافت می شوند که از نظر فلس با یکدیگر متفاوت می باشند که می توان به مواردی چون کپور فلس یک ردیفی، کپور فلس دار، کپور آیینه ای و کپور چرمی اشاره کرد. از گونه های پرورش یافته ماهی کپور که به رنگ های مختلفی یافت می شود، ماهی کپور گلگون نام دارد این ماهی با نام های مختلفی چون کوی شناخته شده است.

گونه های متفاوت از ماهی کپور

  • ماهی کپور کاراس
  • ماهی کپور سیم
  • کپور باربوس
  • کپور زردپر
  • کپور معمولی
  • کپور علفخوار
  • کپور نقره ای یا فیتوفاگ
  • کپور سرگنده

ماهی کپور از آبزیانی که در کف دریا زیست می کنند تغذیه می کند و البته این ماهی بیش تر از لارو و کرم ها تغذیه می کند و البته از غذا های دستی نیز می تواند استفاده کند و به همین دلیل می توان این ماهی ها را به راحتی پرورش داد.

سایت فروش ماهی کپور

ایران فیشرمن از جمله سایت های برتر فروش ماهی کپور و دیگر انواع ماهی می باشد که هر ساله حجم زیادی از ماهی را به صورت اینترنتی به فروش می رساند. شما می توانید از طریق این سایت بهترین انواع ماهی را انتخاب و با شماره گیری شماره زیر سفارش خود را ثبت نمایید. این سایت برای بهتر شدن روند فروش و همچنین فراهم ساختن آسایش مشتریان خود محصولات را به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید