مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

سایت فروش انواع ماهی کپور زنده در کشور

معرفی ویژگی های انواع ماهی کپور دریاییفروش اینترنتی ماهی کپور در ایران

کدام سایت در خرید و فروش انواع ماهی کپور زنده فعالیت دارد؟ ماهی کپور در کدام قسمت از کشور ایران رشد بیش تری دارد؟ فروش ماهی کپور به صورت عمده است یا جزئی؟
کپور ماهیان از بزرگترین خانواده ماهی آب های شیرین به شمار می رود که البته این ماهی در آب های خزر با رشد خوبی همراه می باشند. ماهی کپور در انواع و گونه های مختلف دیده شده است که دارای ۲۴۲۰ گونه و ۲۲۰ جنس می باشد. در دریای خزر حدود ۲۰ گونه ماهی کپور دیده شده است که از مهم ترین آن ها می توان به ماهی کپور معمولی، ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور نقره ای، ماهی کپور سرگنده، سس ماهی ها، سیاه ماهی، ماهی سفید، ماهی کولمه، ماش ماهی و ماهی سیم اشاره کرد.

معرفی ویژگی های انواع ماهی کپور دریایی

ماهی کپور علفخوار: یکی از عمده ماهیان پرورشی دریای خزر که شبیه به ماهی سفید دریایی بوده است، با نام ماهی آمور یا ماهی سفید پرورشی معرفی می شود. این ماهی از بدنی زرد رنگ برخوردار بوده و دارای دندان های حلقی ۲ ردیفی می باشد. فلس های ماهی آمور درشت می باشد و از علوفه و گیاهان آبزی تغذیه می کند.
ماهی کپور علفخوار
ماهی کپور نقره ای: این ماهی تیره کپور ماهیان می باشد و از انواع ماهی کپور مهاجم به شمار می رود. ماهی کپور نقره ای یکی دیگر از انواع ماهی کپور پرورشی به شمار می رود و از نوع بومی چین و سیبری بوده است. زیستگاه ماهی کپور در رودخانه آمور بوده و در دمای ۲۱ الی ۲۳ درجه سانتی گراد بیش ترین رشد را به همراه دارد. ماهی کپور نقره ای به صورت گروهی در دریای خزر به شنا می پردازد و البته در آب های گل آلود و سیلابی تخم ریزی می کند.
ماهی کپور نقره ای
ماهی کپور سرگنده: از دیگر انواع ماهی کپور که از کپور ماهیان آسیایی به شمار می رود، می توان به ماهی کپور سرگنده اشاره کرد. این ماهی از پلانکتون های جانوری و گیاهی تغذیه کرده و از ارزش اقتصادی بسیار بالایی برخوردار می باشد. ماهی کپور سرگنده دارای وزن ۱۱۰ سانتی متر و وزن ۳۵ کیلوگرم بوده است و از بهترین ماهی کپور پرورشی معرفی شده است.
ماهی کپور سرگنده

فروش اینترنتی ماهی کپور در ایران

ماهی کپور یکی از برترین و خوشمزه ترین انواع ماهی شمال کشور بوده است و این ماهی از نوع بومی ایرانی محسوب می شود و در دریای خزر با رشد خوبی از آن همراه می باشیم. ماهی کپور در انواع زنده و صید شده در بازار به فروش می رسد. اگر به دنبال پرورش ماهی کپور می باشید می توانید بهترین بچه ماهی کپور را از این سایت به صورت اینترنتی و عمده خرید کنید. برای خرید ماهی کپور با شماره زیر در تماس باشید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید