مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

سایت فروش انواع ماهی کپور ایرانی

ویژگی های ظاهری ماهی کپورمعرفی انواع ماهی کپورسایت فروش انواع ماهی کپور

ماهی کپور یکی از ارزنده ترین ماهی های ایرانی شمال می باشد و فروش انواع ماهی کپور از طریق این سایت امکانپذیر میباشد. انواع ماهی کپور کدامند؟
ماهی کپور یکی از برترین ماهی های دریای خزر که از قیمت مناسب و ارزانی برخوردار است. البته این ماهی بیش تر برای ماهیگیری ورزشی صید می شود و از گوشت آن به صورت قلیه ماهی استفاده می کنند. ماهی کپور بیش ترین وقت خود را در مرداب ها به سر می برد و ممکن است گوشت این ماهی از بو و مزه نامطبوعی برخوردار باشد که می توان مزه نامطبوع آن را با خواباندن در سرکه از بین برد.

ویژگی های ظاهری ماهی کپور

ماهی کپور از گونه ماهیانی است که از ۲ جفت سیبیلک برخوردار است و البته این ماهی دارای فلس های درشتی است و بر روی پشته این ماهی یک باله ممتدی قرار گرفته شده است. این ماهی دارای دهانی کشویی است که کاملاٌ در عکس مشخص می باشد از صورت آن بیرون زده است. ماهی کپور در دریای خزر و رودخانه تجن بیش ترین رشد را به همراه دارد. ماهی کپور از مواد غذایی چون سخت پوستان، نوزاد حشرات، تخم ماهیان، نوزادان، کرم ها تغذیه می کند و البته این ماهی ها زمانی که در دمای زیر ۷ درجه سانتی گراد قرار بگیرند به خواب زمستانی می روند و خواب زمستانی آن به صورت گروهی صورت می گیرد.

معرفی انواع ماهی کپور

ماهی کپور در انواع مختلفی یافت می شود و می توان گفت که از بزرگترین خانواده ماهیان دریای خزر، ماهی کپور می باشد.
ماهی کپور معمولی: ماهی کپور معمولی از بدنی خاکستری و زرد تشکیل شده است و البته این ماهی از فلس های درشتی برخوردار می باشد. این ماهی دارای پشت کمانی است و از هر نوع ماده غذایی مصرف می کند. بیش ترین غذای این ماهی را سبوس، غلات و انواع کنجاله ها در برمی گیرد.

فروش انواع ماهی کپور

 

کپور آمور یا علفخوار: ماهی کپور علفخوار همانطور که اسم آن مشخص می باشد از گیاهان برای تغذیه استفاده می کند. البته این ماهی می تواند از پلانکتون های جانوری نیز تغذیه کند. ماهی کپور آمور نیز مانند ماهی معمولی از فلس های درشتی برخوردار است و شکل بدنی این ماهی مانند دوکی می باشد.

فروش انواع ماهی کپور

 

کپور نقره ای: ماهی کپور نقره ای که با نام فیتوفاگ نیز یاد می شود دارای بدنی فشرده و رنگ سفید نقره ای است و البته بهترین تغذیه برای این ماهی پلانکتون های گیاهی می باشند. ماهی کپور نقره ای به صورت پرورشی و دریایی یافت می شود و نوع پرورشی آن در استخر های خاکی قابل پرورش می باشد.
قیمت فروش انواع ماهی کپور نقره ای در بازار به روز بوده و روزانه قیمت گذاری میشود و با توجه به سایز ماهی قیمت نیز متغیر میباشد.

فروش انواع ماهی کپور

سایت فروش انواع ماهی کپور

ماهی کپور از جمله ماهیانی است که از طرفداران زیادی برخوردار می باشد و البته این ماهی را می توان در استخر های بتونی و خاکی پرورش داد.
اما بهترین روش برای پرورش این ماهی استخر های خاکی می باشد. برای خرید و فروش انواع ماهی کپور و بچه ماهی کپور با شماره زیر تماس بگیرید. سایت ماهی کپور یکی از برترین سایت های خرید و فروش انواع ماهی کپور در ایران به شمار می رود و بهترین امکانات را برای راحتی مشتریان در اختیار آن ها قرار داده است.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید