مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

سایت خرید اینترنتی ماهی کپور علفخوار ایرانی

آنچه که باید در مورد ماهی کپور علفخوار بدانیدسایت خرید اینترنتی ماهی کپور

ماهی کپور از دسته بزرگترین ماهی های دریای خزر به شمار می رود که البته در انواع مختلفی چون ماهی کپور علفخوار، نقره ای و… یافت می شود. بهترین سایت ایرانی خرید اینترنتی ماهی کپور علفخوار کدام می باشد؟
ماهی کپور از دسته مهم ترین ماهی شمال کشور محسوب می شود که البته از بزرگترین خانواده برخوردار است چرا که از ۲۲۰ جنس و ۲۴۲۰ گونه تشکیل شده است. این ماهی در آب های شیرین زندگی می کند و از معروف ترین ماهی کپور می توان به ماهی سفید، کولمه، ماش ماهی، ماهی سیم و… اشاره کرد. این ماهی در دمای ۱۵ الی ۴۰ درجه سانتی گراد رشد می کند و البته از ماهیانی مقاوم دریای خزر به شمار می رود.
صید ماهی کپور در ۲۰ مهر ماه بوده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد. البته این ماهی از هر نوع ماده غذایی مصرف می کند و از انواع و گونه های مختلفی تشکیل شده که می توان به ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور نقره ای، ماهی کپور سرگنده و ماهی کپور معمولی اشاره کرد.

آنچه که باید در مورد ماهی کپور علفخوار بدانید

ماهی کپور علفخوار گونه ای از برترین ماهی های پرورشی کپور به شمار می رود که البته به دلیل داشتن شکل ظاهری شبیه به ماهی سفید دریایی با نام ماهی سفید پرورشی معرفی شده است. این ماهی دارای باله های کوتاهی بوده است و از رنگ خاکستری و پهلو های زردی برخوردار می باشد.
ماهی سفید پرورشی یا ماهی آمور از علوفه ها و گیاهان آبزی تغذیه می کند و البته بهترین دما برای رشد این ماهی دمای ۱۰ الی ۱۲ درجه سانتی گراد بوده است. این ماهی در وزن های مختلفی در بازار به فروش می رسد و گاهی این ماهی به وزن ۵۰ کیلوگرم نزدیک می شود.
ماهی آمور یا کپور علفخوار در رودخانه آمور زندگی می کند و همچنین می توان گفت که این ماهی بیش تر در بین رودخانه های گل آلود دیده می شود و در دمای ۲۱ الی ۲۳ درجه سانتی گراد به تخم ریزی می پردازد. زیستگاه اصلی ماهی آمور در سیبری و چین بوده است و البته کیفیت این ماهی بسیار مرغوب و عالی است و در بازار از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.
کپور علفخوار

سایت خرید اینترنتی ماهی کپور

ماهی کپور از دسته ماهیانی است که از صید لذت بخشی برخوردار است و البته بیش ترین صید ماهی شمال مربوط به ماهی کپور، سفید و کفال بوده است. این ماهی در سایت های مختلفی از جمله سایت ایران فیشرمن به صورت اینترنتی به فروش می رسد.
خرید و فروش اینترنتی دارای مزایای مختلفی بوده است که البته می توان به صرفه جویی در زمان، کاهش قیمت ها، حق انتخاب بیش تر و… اشاره کرد. در این سایت شما می توانید از بین انواع ماهی کپور بهترین را انتخاب و با شماره گیری شماره زیر خرید نمایید. برای خرید با مشاورین واحد فروش این سایت تماس حاصل فرمایید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Call Now Buttonتماس بگیرید