مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

خرید و فروش انواع ماهی کپور ایرانی

معرفی انواع ماهی کپور ایرانیخرید و فروش انواع ماهی کپور

انواع ماهی کپور ایرانی را نام ببرید. خرید و فروش ماهی کپور در کدام سایت صورت می گیرد؟ در مورد ماهی کپور و خصوصیات آن چه می دانید؟ در مطلب زیر جواب سؤالات خود را دریافت کنید.
در مورد خانواده کپور ماهیان چه می دانید؟ ماهیان کپور از دسته بزرگترین ماهی دریای خزر به شمار می روند که از خانواده ای بسیار بزرگ برخوردار هستند. این ماهی ها در آب های شیرین یافت می شوند و البته دارای ۲۲۰ جنس و ۲۴۲۰ گونه بوده اند. ماهی کپور در مصب های آب شور دیده می شود و البته از معروف ترین آن ها می توان به ماهی کپور معمولی، ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور نقره ای و ماهی کپور سرگنده اشاره کرد.

معرفی انواع ماهی کپور ایرانی

ماهی کپور علفخوار: ماهی کپور آمور یا علفخوار گونه ای از ماهیان پرورشی دریای خزر به شمار می رود و به دلیل شباهت زیاد با ماهی سفید دریایی، به ماهی سفید پرورشی شهرت یافته است. این ماهی در سیبری و چین در رودخانه آمور یافت می شود و البته از گوشت بسیار مرغوب و خوش طعمی برخوردار است.
ماهی آمور همانطور که از اسم آن مشخص می باشد از گیاهان آبزی تغذیه می کند و همچنین این ماهی ها در مناطق گرمسیر با رشد خوبی همراه می باشند. البته تخم ریزی این ماهی به صورت گروهی بوده است و در ایران با پرورش خوبی همراه می باشد.
علفخوار
ماهی کپور نقره ای: از دیگر انواع ماهی های پرورشی کشور ایران که با رشد خوبی همراه بوده است، می توان به ماهی کپور نقره ای اشاره کرد. این ماهی از پلانگتون های گیاهی برای تغذیه استفاده می کند و با گذشت زمان نوبت به پلانکتون های جانوری می رسد. زیستگاه اصلی ماهی کپور نقره ای در سیبری و چین بوده است و البته این ماهی زندگی گروهی را بیش تر می پسندد.
تخم ریزی ماهی کپور نقره ای به صورت گروهی و البته در جریانات آب نیز صورت می گیرد. همچنین می توان گفت که این ماهی از مطلوب ترین ماهی های پرورشی در دنیا شناخته شده است و در بخش های مختلفی از جهان به پرورش و تکثیر این ماهی پرداخته شده است.
نقره ای
ماهی کپور معمولی: از دسته ماهیان کپور که با نام ماهی کپور پرورشی معرفی می شود، ماهی کپور معمولی نام دارد. این ماهی از ماهیان کفزی خوار بوده است و همچنین از پلانکتون های جانوری برای تغذیه استفاده می کند. بهترین غذا برای این ماهی نرمتنان، لارو حشرات می باشد و همچنین در فصل پاییز بیش تر از غذا های گیاهی برای تغذیه استفاده می کند.
اگر می خواهید ماهی کپور معمولی را پرورش دهید بهتر است از غذا هایی چون غلات، کنجاله ها سبوس ها برای تغذیه ماهی استفاده کنید. این ماهی در فصل بهار و تابستان تخم ریزی را آغاز می کند و البته تخم ریزی این ماهی نیز مانند گونه های دیگر به صورت گروهی می باشد.
کپور معمولی

خرید و فروش انواع ماهی کپور

ماهی کپور از دسته ماهیان مرغوب دریای خزر بوده است که البته در کشور ایران با پرورش خوبی همراه بوده است. این ماهی دارای گوشت مرغوب و پرخاصیتی بوده است و بیش ترین فروش را در بازار به خود اختصاص می دهد. البته خرید و فروش ماهی کپور در سایت ایران فیشرمن صورت می گیرد و شما می توانید به صورت اینترنتی و البته عمده و جزئی از این سایت خرید کنید. برای خرید انواع ماهی کپور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید