مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

خرید عمده ماهی کپور معمولی دریایی شمال

مشخصات و خصوصیات ماهی کپور معمولیخرید عمده ماهی کپور معمولی

آیا به دنبال خرید انواع ماهی کپور در سایت های اینترنتی می باشید؟ کدام ماهی کپور بیش ترین میزان پرورش را در کشور دارد؟ ماهی کپور معمولی یا ماهی کپور نقره ای؟ آیا ماهی کپور از دسته ماهی های دریایی شمال محسوب می شود؟
کپور ماهیان از بزرگترین خانواده تشکیل شده است که در آب های شیرین زندگی می کنند. این ماهی ها یکی از مرغوب ترین ماهی های دریای خزر محسوب می شوند و همچنین گفته شده است که این ماهی از گونه های بسیار بزرگی برخوردار می باشد.
تعداد گونه های ماهی کپور به ۲۴۲۰ تا می رسد و همچنین جنس ماهی کپور نیز متغیر می باشد که تعداد آن ها به ۲۲۰ جنس می رسد. این ماهی ها از بزرگترین خانواده آب های داخلی به شمار می روند که از معروف ترین آن ها می توان به ماهی سفید، ماهی کولمه، سیاه ماهی، سس ماهی کور و… اشاره نمود.

مشخصات و خصوصیات ماهی کپور معمولی

ماهی کپور از دسته ماهیان مرغوب دریای خزر بوده که در انواع مختلفی یافت می شوند که از مهم ترین ماهی های پرورشی دریای خزر که از گونه کپور ماهیان به شمار می روند می توان به ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور معمولی، ماهی کپور نقره ای و ماهی کپور سرگنده اشاره کرد.
یکی از برترین و مهم ترین ماهی های پرورشی کشور ایران که البته از اصلی ترین ماهی معرفی شده است، ماهی کپور معمولی نام دارد. این ماهی از دسته ماهیانی است که به صورت گسترده ای در آسیا و خاور پراکنش داده شده است و زیستگاه اصلی این ماهی در آب های گرم که از گیاهان پوشیده شده است، می باشد.
ماهی کپور معمولی دارای فلس های درشت و باله پشتی ممتدی بوده است و همچنین تعداد فلس این ماهی که بر روی خط جانبی قرار گرفته است، ۳۰ الی ۳۲ عدد بوده و دهان این ماهی قابل بیرون زدن می باشد. بیش ترین طول این ماهی ۱۵۰ سانتی متر است که البته در بازار کشور در اندازه های ۳۸ سانتی متری به فروش می رسد. در مورد تغذیه ماهی کپور گفته شده است که این ماهی از نرمتنان و لارو حشرات برای تغذیه استفاده می کند.

ماهی کپور معمولی

خرید عمده ماهی کپور معمولی

یکی از مرغوب ترین ماهی های دریای خزر که البته در کشور ایران پرورش داده می شود، ماهی کپور معمولی بوده است. همچنین بیش ترین پرورش ماهی کپور در جهان مربوط به ماهی کپور معمولی می باشد چرا که از شرایط زیستی مناسب تری برخوردار است.
البته سایت های زیادی در خرید و فروش انواع ماهی سهیم می باشند و شما می توانید از طریق سایت ایران فیشرمن بهترین انواع ماهی کپور را خرید کنید. برای خرید عمده انواع ماهی کپور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید