مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

خرید اینترنتی بهترین ماهی کپور نقره ای

در مورد ماهی کپور نقره ای چه می دانیدخرید اینترنتی انواع ماهی کپور

آیا به دنبال خرید اینترنتی ماهی کپور می باشید؟ بهترین نوع ماهی کپور کدام می باشد؟ در مورد ماهی کپور نقره ای چه می دانید و این ماهی در کدام قسمت از جهان یافت می شود؟
ماهی کپور از گونه های مرغوب و بزرگ ماهی شمال کشور محسوب می شود که از خانواده بسیار بزرگی برخوردار است. این ماهی دارای فلس های درشتی بوده است و از باله پشتی ممتدی برخوردار است، طوری که باله پشتی آن نزدیک به دم ماهی می باشد. زیستگاه اصلی ماهی کپور دریای خزر، رودخانه تجن و حوضه های آبریز دریای خزر می باشد و از ویژگی های دیگر ماهی کپور می توان به دهان کشویی این ماهی اشاره نمود.
ماهی کپور می تواند تا ۱۵۰ سانتی متر رشد داشته باشد و به طور میانگین دارای طولی برابر با ۳۸ سانتی متر است. این ماهی از سر بزرگ و پوزه ای کند برخوردار بوده و باله مخرجی این ماهی کوتاه می باشد. تغذیه ماهی کپور از کرم ها، سخت پوستان، نوزاد حشرات، لاشه حیوانات بوده است و از انواع معروف ماهی کپور می توان به کپور نقره ای، ماهی کپور سرگنده، ماهی کپور معمولی و ماهی کپور علفخوار اشاره کرد.

در مورد ماهی کپور نقره ای چه می دانید

ماهی کپور نقره ای از گونه های محبوب ماهی کپور به شمار می رود که نوع بومی کشور چین و شرق سیبری می باشد. این ماهی در بسیاری از نقاط کشور پرورش داده شده است و امروزه به پرورش این ماهی در کشور ایران پرداخته شده است. ماهی کپور نقره ای از ماهیان مهاجم به شمار می رود و می تواند آسیب جدی به محیط زیست وارد کند.
از نظر شکل ظاهری ماهی کپور نقره ای دارای دندان حلقی یک ردیفی بوده است و طول این ماهی به ۱۱۷ سانتی متر می رسد و وزن آن نزدیک به ۳۰ کیلوگرم می باشد. این ماهی از رنگ نقره ای و بدنی دوکی شکل برخوردار بوده و در پهلو های ماهی کپور نقره ای کمی فشردگی دیده می شود. این ماهی دارای سر حجیم و سنگینی می باشد و از پلانکتون های گیاهی تغذیه می کند.
البته باید بدانید که زیستگاه اصلی ماهی کپور نقره ای در رودخانه آمور بوده است و بهترین دما برای نگهداری از این ماهی دمای ۲۱ الی ۲۳ درجه سانتی گراد می باشد. ماهی کپور نقره ای رودخانه های گل آلود و سیلابی را می پسندد و در این مکان ها با رشد خوبی همراه می باشد.
ماهی کپور نقره ای

خرید اینترنتی انواع ماهی کپور

سایت ایران فیشرمن یکی از برترین سایت های خرید و فروش انواع ماهی در کشور می باشد که انواع ماهی خوراکی و تزیینی را به فروش می رساند. البته شما می توانید از این سایت به صورت اینترنتی بهترین ماهی کپور را خرید نمایید. خرید اینترنتی از بهترین روش های خرید محسوب شده است که در زمان و هزینه صرفه جویی شده و حق انتخاب بیش تری نسبت به محصول دارید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید