مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

خریدار ماهی کپور معمولی ایرانی

اطلاعاتی جامع در مورد ماهی کپور معمولیخریدار ماهی کپور

به عرض شما خریدار محترم می رسانیم که این سایت بهترین انواع ماهی شمال و جنوب کشور از جمله ماهی کپور را به شما مشتریان ایرانی عرضه می دارد. چه اطلاعاتی در مورد ماهی کپور معمولی می دانید؟
ماهی کپور گونه ای از مرغوب ترین انواع ماهی های شمال می باشد که دارای دو جفت سیبیلک بوده است. این ماهی از فلس های درشتی برخوردار می باشد و در انواع مختلفی یافت می شود. باید بدانید که بزرگترین خانواده از ماهیان شمال، کپور ماهیان به شمار می روند و از گونه های معروف این ماهی می توان به ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور معمولی، ماهی کپور سرگنده و نقره ای اشاره کرد. البته در این مطلب در مورد ماهی کپور معمولی صحبت شده است و شما می توانید بیش تر در مورد آن بدانید.

اطلاعاتی جامع در مورد ماهی کپور معمولی

ماهی کپور معمولی دارای فلس های درشتی می باشد و البته این ماهی در رودخانه تجن و دریای خزر یافت می شود. حداکثر طولی که ماهی کپور معمولی می تواند داشته باشد، ۱۵۰ سانتی متر بوده و البته این ماهی از باله مخرجی کوتاهی برخوردار است. ماهی کپور معمولی از سر بزرگ و پوزه ای کند بهره مند بوده و البته از نظر تغذیه از جمله ماهیان همه چیز محسوب می شود.
عمده ترین غذای ماهی کپور معمولی، سخت پوستان، نوزاد حشرات، لاشه حیوانات و تخم ماهیان می باشد و البته این ماهی ها اگر در دمای کمتر از ۷ درجه سانتی گراد زندگی کنند به خواب زمستانی می روند. یکی از اصلی ترین ماهی های گرمابی که در ایران با پرورش خوبی همراه می باشد، ماهی کپور معمولی است. آیا می دانید چرا پرورش ماهی کپور معمولی در ایران به طور قابل توجهی صورت می گیرد؟ گوشت مرغوب ماهی کپور معمولی و همچنین قیمت مناسب پرورش این ماهی باعث شده است تا در ایران موردتوجه قرار گیرد.
البته ماهی کپور معمولی از بدنی پهن و گوشتی برخوردار بوده است و البته این ماهی از نوع ماهیان وحشی به شمار می رود. رنگ ماهی کپور معمولی طلایی است ولی پشت آن از رنگ طلایی تیره ای پوشیده شده است. از مشخصه های اصلی ماهی کپور معمولی داشتن باله ممتدی است که تا نزدیک باله دمی کشیده شده است.

خریدار ماهی کپور

سایت ایران فیشرمن یکی از بزرگترین سایت های اینترنتی است که در خرید و فروش انواع ماهی دخیل می باشد و البته این سایت انواع ماهی کپور را با بهترین قیمت خرید و فروش می کند. خریدار محترم می تواند برای خرید انواع ماهی با مشاورین واحد فروش تماس حاصل فرمایید. البته خرید عمده محصولات در کاهش هزینه بسیار تأثیرگذار بوده است. جهت کسب اطلاعات بیش تر با یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Call Now Buttonتماس بگیرید