مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

بهترین طعمه شکار ماهی کپور خزر چیست؟

ویژگی ها و خصوصیات ماهی کپور ایرانیبهترین طعمه ماهی کپور ایرانی

از خانواده و نژاد کپور ماهیان چه می دانید؟ بهترین طعمه برای شکار و صید ماهی کپور چیست؟ آیا ماهی کپور در دریای خزر رشد می کند یا در قسمت های جنوبی کشور ایران دیده می شود؟
از خانواده کپور ماهیان می توان گفت که این ماهی ها از راسته شکلان ماهیان به شمار می روند و البته بیش ترین رشد را در آب های داخلی ایران از جمله دریای خزر دارد و از شکل ظاهری متفاوتی برخوردار است که در ادامه بیش تر در مورد آن صحبت می شود.

ویژگی ها و خصوصیات ماهی کپور ایرانی

از ویژگی های ماهی کپور می توان به فلس های دایره ای آن اشاره کرد و همچنین فلس های پوشیده شده روی بدن این ماهی در اندازه های بسیار ریزی می باشند و برخی از ماهی ها از هیچ فلسی برخوردار نیستند. لب های ماهی کپور بسیار باریک بوده است و از دهانی نیمه هلالی برخوردار می باشند و همچنین این ماهی از سیبیلک های بلندی برخوردار بوده و تعداد سیبیلک ها از ۲ عدد بالاتر نمی رود.
در مورد استخوان های حلقی این ماهی گفته شده است که به صورت داس می باشد و به خوبی رشد می کند و همچنین دندان های آسیایی کوچکی دارند و از کیسه شنایی که دارای ۲ الی ۳ حفره می باشد، تشکیل شده است.
البته ۱۲ جنس از ماهی کپور در دریای خزر یافت می شود که می توان به سیم ها، مروارید ماهی ها، کاراس، کپور ماهیان، فیتوفاگ ها، سر مخروطی، سس ماهیان، شمشیر ماهی، کلمه، سیاه کولی ها اشاره نمود.
ناگفته نماند که بیش ترین پرورش ماهی کپور مربوط به ماهی کپور معمولی، ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور نقره ای و ماهی کپور سرگنده بوده است و از این میان معروف ترین آن ها ماهی کپور معمولی بوده است که در کشور ایران بیش ترین طرفدار را دارد.

ماهی کپور ایرانی

بهترین طعمه ماهی کپور ایرانی

ماهی کپور یکی از برترین ماهی های دریای خزر بوده است که صید این ماهی در دریای خزر به طور قابل توجهی انجام می شود.

البته این ماهیان از غذا های شیرین تغذیه می کنند و بهترین طعمه برای آن ها استفاده از غذای ماهی شیرین بوده است. البته برای صید ماهی کپور از خمیر، نان، ذرت استفاده می شود و طعمه تایگر ناتس نیز از برترین طعمه ماهی کپور معرفی شده است که از آن جهت صید ماهی کپور استفاده می گردد.

گفته شده است که طعمه ماهی کپور باید شیرین و دارای ماندگاری بالایی باشد و طعمه تایگر ناتس از شیرین زیادی برخوردار بوده و همچنین زمانی که در آب قرار می گیرد، دارای ماندگاری بالایی می باشد و ماهی می تواند در هر زمان از آن استفاده کند.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید