مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

ارائه هواده اسپلش پرورش ماهی

مشخصات هواده اسپلش پرورش ماهیمرکز پخش هواده اسپلش پرورش ماهی

کمبود اکسیژن می تواند یک مشکل جدی برای پرورش آبزیان باشد، به ویژه هنگامی که درجه حرارت بالا باشد. در نتیجه، ممکن است ماهی اشتهای خود را از دست بدهد و هم استفاده از خوراک و هم سرعت رشد کاهش یابد.
امروزه و به کمک دستگاه هواده اسپلش پرورش ماهی که ما ارائه می دهیم این مشکلات از بین خواهند رفت و به جای آن ها افزایش رشد و پرورش ماهی جایگزین خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ارائه هواده اسپلش پرورش ماهی

مشخصات هواده اسپلش پرورش ماهی

مشخصات هواده اسپلش پرورش ماهی

  1. مشخصات هواده اسپلش پرورش ماهی آن را به یک محصول بی رقیب تبدیل کرده است. سطح اکسیژن پایین مشکلی است که مزارع پرورش ماهی را تحت تأثیر قرار می دهد، به ویژه در ماه های تابستان و اوایل پاییز، زمانی که تراکم جمعیت افزایش می یابد.
  2. پرورش دهندگان ماهی ممکن است مجبور شوند که از تغذیه جمعیت ماهیان خود جلوگیری کنند تا از مرگ جلوگیری کنند و رشد را کند کنند. روش دیگر استفاده از دستگاه هواده یا اکسیژن ساز است.
  3. هدف پروژه هواده اسپلش اکسیژن رسانی توسط سیستم انتشار هوا کارآمد برای مزارع پرورش آبزیان در قفس و استخرهای خاکی است که توسط قلب این دستگاه تأمین می شود، توسعه سیستمی بود که غلظت اکسیژن محلول را کنترل کند.
    از چنین سیستمی می توان در تأسیسات بزرگ پرورش آبزیان، مانند قفس های دریایی، حوضچه های زمینی، مخازن بزرگ آب شیرین و خطوط لوله استفاده کرد.
  4. در این دستگاه سیستمی از لوله ها را که به صورت شبکه ای مرتب شده اند و هدف آن پخش حباب های هوا در دو جهت است، ایجاد می کنند: پوشش افقی یک منطقه بزرگ و عمودی در امتداد ستون آب.
  5. توزیع همگن حباب های کوچک، توزیع موثرتر اکسیژن در آب را تضمین می کند. علاوه بر این، عدم وجود جریان باعث افزایش زمان تماس می شود و در نتیجه کارایی انتقال را بهبود می بخشد. این سیستم انتشار به شما کمک می کند تا از بروز مشکلات مربوط به سطح اکسیژن پایین مانند کاهش درآمد جلوگیری کنید.

مرکز پخش هواده اسپلش پرورش ماهی

مرکز پخش هواده اسپلش پرورش ماهی مرکز پخش هواده اسپلش پرورش ماهی ما این دستگاه بی نظیر را با بهترین قیمت عرضه می کند. استفاده از سیستم هواده هزینه های اکسیژن رسانی را 75٪ کاهش می دهد و نرخ رشد جمعیت بالاتر، نرخ تبدیل بهتر خوراک، ظرفیت تولید بالاتر و کاهش مرگ و میر را فراهم می کند، به ویژه در دوره های با درجه حرارت بالا و غلظت اکسیژن پایین.
همچنین باعث کاهش استرس و بهبود رفاه کلی ماهیان و همچنین افزایش ظرفیت حمل یعنی بار آلی قابل تجزیه در استخرهای ماهی و کاهش رسوب بقایای زیر قفس خواهد شد. به این ترتیب اکسیژن به مناطقی که مورد نیاز است هدایت می شود و اطمینان حاصل می شود که همه ماهی ها به طور مساوی آن را دریافت می کنند.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید