مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

پرورش انواع ماهی کپور آب شور

آیا علاوه بر امکان پرورش انواع ماهی کپور در آب شیرین، می توان آن را در شرایط متفاوت از قبیل آب های شور هم پرورش داد؟ نام چند نمونه از انواع کپور آب شور را می توانید نام ببرید؟
مسئله ای که بیان آن خالی از اهمیت نمی باشد این است که، کپور ماهیان علاوه بر اینکه تمایل به زندگی در آب های شیرین را دارند، به مرور می توانند به زندگی در آب های شور هم عادت کنند.

با توجه به اینکه کپور ماهیان در حدود ۲۰۰۰ گونه و زیر گونه را شامل می شوند، ممکن است برخی از نظر شرایط زندگی و محیطی لازم برای رشد و پرورش، با دیگر گونه های کپور ماهی متفاوت باشند.

ارزش اقتصادی بالای انواع کپور ماهیان و فروش زیاد آن در بازار داخلی ایران، سبب شده تا پرورش ماهی های کپور به صورت گسترده ای انجام گیرد. اغلب استخر هایی که برای پرورش انواع ماهی کپور در نظر گرفته می شود از نوع بتنی بوده و آب هایی که می توان در آن استفاده کرد، اغلب شیرین و گاهی هم شور خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که کپور ماهیان نسبت به میزان مشخصی از تغییرات شوری آب می توانند مقاوم باشند و وجود بیشتر از آن مقدار ممکن است سبب از بین رفتن کپور ماهی های پرورشی شود.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید