مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

لیست قیمت انواع ماهی کپور شمال کشور

معرفی انواع ماهی کپور پرورشی در ایرانلیست قیمت انواع ماهی کپور

کپور ماهیان گونه ای از برترین ماهی های دریای خزر می باشند که البته از جمله بزرگترین گونه از ماهی شمال کشور محسوب می شوند. در ادامه مطلب لیست قیمت انواع ماهی کپور آمده است.
یکی از بزرگترین گونه های ماهی پرورشی در کشور ایران که البته در دریای خزر یافت می شود، ماهی کپور نام دارد. این ماهی در آب های شیرین دیده می شود و زندگی در این آب ها را ترجیح می دهد. ماهی کپور دارای گونه های متفاوتی بوده است که دارای ۲۲۰ جنس و ۲۴۲۰ گونه می باشد و همچنین در آب های شور نیز دیده شده است.
ماهی کپور در انواع مختلفی وجود دارد که از مهم ترین کپور ماهیان می توان به ماهی کپور نقره ای، ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور سرگنده و ماهی کپور نقره ای اشاره کرد. این ماهی در کشور ایران به طور قابل توجهی پرورش داده می شود و بهترین روش پرورش ماهی کپور به صورت چندگونه ای بوده است.

معرفی انواع ماهی کپور پرورشی در ایران

ماهی کپور علفخوار: گونه ای از برترین ماهی های دریای خزر که البته بسیار شبیه به ماهی سفید دریایی بوده است، ماهی کپور آمور نام دارد و این ماهی با نام ماهی سفید پرورشی معرفی می شود. ماهی کپور علفخوار از بدنی کشیده و باله های کوتاهی برخوردار بوده است و همچنین دارای بدن خاکستری و پهلو های زرد رنگی می باشد. فلس ماهی کپور علفخوار یا ماهی آمور درشت بوده است و همچنین گفته شده این ماهی از علوفه و گیاهان آبزی برای تغذیه استفاده می کند.

انواع ماهی کپور

 

ماهی کپور معمولی: یکی از اصلی ترین انواع ماهی کپور که البته از نوع پرورشی بوده است و در بخش های مختلفی از جهان از جمله اروپا و آسیا پراکنش داده شده است، ماهی کپور معمولی می باشد.

این ماهی دارای فلس های درشتی بوده و همچنین از باله پشتی ممتدی برخوردار می باشد. ماهی کپور معمولی از انواع ماهی های همه چیز خوار محسوب می شود و از بخش عمده غذای این ماهی را سخت پوستان، نوازد حشرات و… تشکیل می دهد.

انواع ماهی کپور

لیست قیمت انواع ماهی کپور

ماهی کپور از جمله پرفروش ترین ماهی های دریای شمال بوده است که با قیمت ارزان در بازار به فروش می رسد.

البته گفته شده که قیمت هر ماهی با توجه به نوعی که دارد مشخص می گردد. ماهی کپور علفخوار زنده دارای قیمت ۱۹۰۰۰ تومان و ماهی کپور پرورشی زنده دارای قیمت ۱۷۰۰۰ تومان می باشد. البته گفته شده است که قیمت ماهی کپور نقره ای در بازار کشور ۸۰۰۰ تومان و ماهی کپور سرگنده دارای قیمت ۹۰۰۰ تومان بوده است. جهت دریافت قیمت روز انواع ماهی کپور می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Call Now Buttonتماس بگیرید