مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

فصل ماهیگیری بهترین ماهی کپور دریایی

ماهیگیری در چه فصل و زمانی مناسب برای صید بهترین ماهی های کپور دریایی می باشد؟ آیا به منظور جلوگیری از صید بی رویه این فصول مشخص شده یا دلیل دیگری در پی این قضیه وجود دارد؟
هنگامی که ماهیگیران و صیادان در فصل پاییز و زمستان به سواحل دریایی رفته و قصد صید ماهی را دارند، بیشتر به دنبال ماهی هایی از قبیل کپور می باشند.

زیرا فصل مناسب برای صید و ماهیگیری کپور ماهیان، پاییز و زمستان بوده و اگر در خصوص بازه زمانی دقیق آن اطلاعاتی می خواهید، باید گفت ۲۰ مهر تا ۱۵ فروردین صال بعد، بهترین زمان برای صید بهترین کپور دریایی می باشد.

برخی به این فکر می کنند که این بازه زمانی تنها برای جلوگیری از صید بی رویه ماهی کپور مشخص شده و دلیل دیگری ندارد. باید گفت که فصل صید ماهی های مختلف بر اساس زمان تخم ریزی آن ها تعیین می شود. اگر چنین نبود، ممکن بود بسیاری از ماهی کپور دریایی قبیل از این که موفق به تخم ریزی شوند صید شده و خطر انقراض گونه های مختلف آن ها را تهدید نماید.
پس اگر قصد ماهیگیری و صید بهترین ماهی های کپور دریایی را دارید، بهتر است ابتدا در خصوص مسائلی از قبیل فصل صید و غیره اطلاعات خود را بالا ببرید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید