مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

سایت خرید ماهی کپور ایرانی

خصوصیات ماهی کپور ایرانیانواع ماهی کپور از نظر فلسجنس و گونه های ماهی کپور

بهترین سایت خرید ماهی کپور ایرانی کدام می باشد؟ ماهی کپور دارای چه ویژگی و خصوصیاتی است؟ در مورد انواع ماهی کپور چه می دانید؟ آیا خرید اینترنتی ماهی کپور میسر می باشد؟
ماهی کپور از جمله ماهی های شمال کشور ایران می باشد و البته این ماهی ها دارای خانواده ای بزرگ هستند و خانواده کپور ماهیان از بزرگترین خانواده ماهیان شمال معرفی شده است. ماهی کپور در انواع مختلفی وجود دارند که در ادامه با آن ها آشنا می شوید.

خصوصیات ماهی کپور ایرانی

ماهی کپور از دو سیبیلک برخوردار است و همانطور که در شکل دیده می شود فلس های ماهی کپور بسیار درشت می باشند و البته یکی از خصوصیات این ماهی که آن را از دیگر ماهی های شمالی متمایز می کند داشتن باله ممتدی است که بر روی پشت ماهی نمایان شده است.
دهان ماهی کپور به شکل کشو می باشد و البته دهان آن از بدن ماهی جلوتر بوده و بیرون زده است. البته ماهی کپور در دریای خزر، رودخانه تجن و حوضچه های آبریز رشد و تکثیر می یابد و حداکثر رشدی که می کند ۱۵۰ سانتی متر است. البته در بازار کشور ایران ماهیان کپور با اندازه های ۳۸ سانتی متری به فروش می رسد.
ماهی کپور از هر نوع ماده غذایی تغذیه می کند و همچنین بیش ترین غذای این ماهی سخت پوستان، نوزاد حشرات، تخم ماهیان، کرم ها و… می باشد.

انواع ماهی کپور از نظر فلس

  • ماهی کپور فلس دار
  • ماهی کپور آیینه ای
  • ماهی کپور فلس یک ردیفی
  • ماهی کپور فلس چرمی یا برهنه

جنس و گونه های ماهی کپور

  1. کپور معمولی
  2. کپور ماش ماهی
  3. کپور باربوس
  4. کپور علفخوار
  5. کپور سرگنده
  6. کپور نقره ای یا فیتوفاگ

اولین کپور در چین یافت شد و البته این ماهی در سال ۱۴۰۰ در چین پرورش داده شد و به دلیل داشتن سازگاری بالا در مناطق مختلف از ایران پراکنش داده شده است. بیش ترین پرورش ماهی کپور در قسمت های جنوبی ایرانی می باشد که می توان به استان خوزستان اشاره کرد.
سایت ایران فیشرمن یکی از بهترین سایت های ایرانی است که انواع ماهی کپور را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و شما می توانید از طریق این سایت بهترین ها را انتخاب نمایید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید