مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

سایت خرید اینترنتی ماهی کپور سرگنده

در مورد ماهی کپور سرگنده بیش تر بدانیدسایت خرید اینترنتی ماهی کپور

در مورد ماهی کپور چه می دانید؟ ماهی کپور سرگنده دارای چه خصوصیات ظاهری و فیزیکوشیمیایی می باشد؟ کدام سایت از بهترین سایت ها برای خرید اینترنتی ماهی کپور انتخاب شده است؟
ماهی کپور از جمله برترین انواع ماهی شمال ایران محسوب می شود که از صیدی بسیار لذت بخش برخوردار است. این ماهی از بزرگترین خانواده ماهیان شمال بوده و از دو جفت سیبیلک برخوردار است. البته باید بدانید که فلس های ماهی کپور بسیار درشت می باشند و از باله های پشتی که به صورت ممتد هستند، تشکیل شده است. این ماهی از دهانی کشویی مانند برخوردار بوده و می تواند تا ۱۵۰ سانتی متر رشد داشته باشد.
ماهی کپور از هر نوع ماده غذایی مصرف می کند که عمده ترین غذا برای این ماهی ها، نوزاد حشرات، سخت پوستان، کرم ها، لاشه حیوانات و… می باشد. از انواع معروف ماهی کپور می توان به ماهی کپور معمولی، کپور سرگنده، ماهی کپور نقره ای و ماهی کپور علفخوار و… اشاره کرد. در این مطلب در مورد ماهی کپور سرگنده صحبت می شود و شما می توانید بیش تر با این نوع ماهی آشنا شوید.

در مورد ماهی کپور سرگنده بیش تر بدانید

ماهی کپور سرگنده از جمله ماهیان آب های شیرین می باشد و از کپور ماهیان آسیایی به شمار می رود. این ماهی می تواند از پلانکتون های گیاهی و جانوری تغذیه نماید و البته از نظر اقتصادی این ماهی نسبت به دیگر انواع ماهی ها از ارزش زیادی برخوردار است. ماهی کپور سرگنده بیش از هر نوع ماهی کپور دیگر به صورت مصنوعی پرورش داده می شود و بیش ترین ماهی کپور سرگنده در دریای خزر و مناطق دیگر این دریا دیده می شود.
در مورد دندان های ماهی کپور سرگنده می توان به دندان های حلقی اشاره نمود که به صورت یک ردیفی خودنمایی می کنند. البته وزن این ماهی به ۳۵ کیلوگرم نیز می رسد و گاهی اندازه این ماهی ۱۱۰ سانتی متر می شود. ماهی کپور سرگنده از نظر شکل ظاهری شبیه به ماهی کپور نقره ای می باشد و این ماهی از کیل شکمی محدود تری برخوردار بوده و از سر بزرگ بهره مند می باشد. این ماهی در رودخانه آمور زیست می کند و البته بهترین دما برای رشد و پرورش ماهی کپور سرگنده از ۲۲ الی ۲۵ درجه سانتی گراد می باشد.

سایت خرید اینترنتی ماهی کپور

ماهی کپور از مرغوب ترین انواع ماهی شمال بوده است که در انواع مختلفی در سایت های ایرانی به فروش می رسد. بهترین سایت خرید و فروش ماهی در کشور ایران، سایت ایران فیشرمن می باشد و شما می توانید از طریق این سایت بهترین ها را انتخاب و خرید کنید. البته خرید از این سایت به صورت اینترنتی بوده و با تماس از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر میسر می باشد.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید