مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

بهترین طعمه ماهی کپور سیاه ایرانی

در مورد ماهی کپور سیاه چه می دانیدبهترین طعمه برای صید ماهی کپور

بهترین طعمه برای صید ماهی کپور ایرانی چه می باشد؟ ماهی کپور سیاه دارای چه ویژگی هایی بوده است؟ در مورد ماهی کپور و صید آن چه می دانید؟
ماهی کپور یکی از ماهی های شمال کشور است که از جمله بزرگترین خانواده از ماهیان به شمار می رود. این ماهی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد که البته از دو جفت سیبیلک و دندان های حلقی با فرمول خاصی برخوردار است. این ماهی از ماهیانی است که از فلس های درشتی پوشیده شده است و همچنین باله پشتی این ماهی به صورت ممتد بوده و فلس های جانبی آن به ۳۲ عدد نیز می رسد.
ماهی کپور از دهانی کشویی و بیرون زده برخوردار بوده است و همچنین صید این ماهی بیش تر در مناطق دریای خزر، رودخانه تجن و حوضه های آبریز صورت می گیرد. این ماهی می تواند تا ۱۵۰سانتی متر رشد داشته باشد و همچنین در بازار کشور با طول ۳۸ سانتی متر به فروش می رسد. ماهی کپور از بدنی کشیده برخوردار بوده و سر این ماهی نسبت به بدن آن بزرگ و پوزه آن کند بوده است. ماهی کپور در انواع مختلفی یافت می شود که از معروف ترین آن ها می توان به ماهی کپور معمولی، ماهی کپور نقره ای، ماهی کپور علفخوار و سرگنده اشاره کرد.

در مورد ماهی کپور سیاه چه می دانید

ماهی کپور سیاه گونه ای از ماهیان کپور به شمار می رود که در سال ۲۰۰۹ حدود ۳۸۷ هزار تن از این ماهی در کشور تولید گشت و البته از جمله ماهیان پرورشی به شمار می رود و جزء ۲۸ گونه از ماهیان پرورشی جهان محسوب می شود. این ماهی در سال ۱۳۷۱ از کشور چین به صورت وارداتی در بازار ایران فروخته شد و البته در این سال با ورود بچه ماهی کپور سیاه همراه بوده ایم. پرورش ماهی کپور سیاه در کشور ایران به طور قابل توجهی صورت می گیرد و همچنین می توان گفت که پرورش این ماهی بسیار از نظر اقتصادی به صرفه است چرا که با پرورش ماهی کپور سیاه با دیگر انواع ماهی کپور باعث افزایش بازماندگی و رشد بهتر ماهیان می گردد و در نهایت تولید با رشد خوبی همراه است.
ماهی کپور سیاه

بهترین طعمه برای صید ماهی کپور

ماهی کپور از ماهیان دریای خزر بوده که از صید لذت بخشی برخوردار می باشد و از مهر ماه تا فروردین ماه به صید این ماهی می پردازند. البته برای صید ماهی کپور باید از طعمه های منحصر به فردی استفاده شود و بهترین طعمه برای صید ماهی کپور استفاده از تایگر ناتس بوده چرا که ماهی کپور از غذا های شیرین استفاده می کند و بیش تر به طرف غذا های شیرین کشیده می شود. البته ماندگاری طعمه در آب بسیار بااهمیت بوده است و این طعمه معرفی شده دارای ماندگاری بالایی می باشد.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید