مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

بازار فروش انواع ماهی کپور شمال ایران

معرفی انواع ماهی کپور شمال کشوربازار فروش انواع ماهی کپور

از بهترین گونه ها و انواع ماهی کپور شمال ایران چه می دانید؟ کدام بازار های ایرانی در فروش ماهی کپور فعالیت دارند؟ آیا سایتی جهت خرید ماهی کپور وجود دارد؟
ماهی کپور یکی لذیذترین ماهی های شمال کشور محسوب می شود که البته از بزرگترین خانواده ماهی دریای خزر به شمار می رود. ماهی کپور از انواع ماهی شمال ایران معرفی شده است و بیش ترین رشد را در دریای خزر دارد.
ماهی کپور در انواع و گونه های مختلفی وجود دارد که البته می توان به ماهی کپور معمولی، ماهی کپور علفخوار، ماهی کپور نقره ای و ماهی کپور سرگنده اشاره نمود. این ماهی ها از نظر شکل ظاهری متفاوت می باشند و همچنین از انواع مهم ترین ماهی پرورشی به شمار می روند.

معرفی انواع ماهی کپور شمال کشور

ماهی کپور وحشی: از انواع ماهی کپور می توان به ماهی کپور وحشی نیز اشاره نمود که این ماهی از بدنی بدون فلس تشکیل شده است و حرکت و شنای این ماهی بسیار آهسته می باشد. این ماهی دارای بدن کوچک و کم حجمی بوده است و نسبت به ماهی کپور معمولی از جثه ای کوچکتر برخوردار می باشد. وزن ماهی کپور ۳ کیلوگرم بوده است و وزن این ماهی بیش تر از ۹ کیلوگرم نمی شود.
کپور معمولی یا سلطنتی: از دیگر انواع ماهی کپور که البته از هیچ فلسی برخوردار نبوده است و خصوصیاتی همانند کپور وحشی دارد، ماهی کپور سلطنتی نامیده می شود. این ماهی دارای وزن ۳۶ کیلوگرم بوده است و طول این ماهی به ۱٫۵ متر می رسد.
ماهی کپور آیینه ای: این ماهی دارای فلس های منحصر به فردی بوده است که از پشت به صورت نوار باریکی نشان داده شده است و فلس های این ماهی بزرگ و درخشان بوده است و می تواند نور را منعکس شده نشان دهد.

ماهی کپور معمولی

بازار فروش انواع ماهی کپور

ماهی کپور از دسته ماهی های دریای خزر به شمار می رود و بی شک می توان گفت که این ماهی در شمال کشور بیش ترین صید را به همراه داشته است. ماهی کپور در گونه های مختلفی وجود دارد که در مطلب بالا به برخی از آن ها اشاره شده است.
بهترین و بزرگترین بازار فروش ماهی کپور در شمال کشور می باشد و از مناطقی که در خرید و فروش ماهی شمال دخیل می باشند می توان به ساری و فریدونکنار اشاره کرد. بزرگترین بازار فروش ماهی کپور در ساری بوده است و قدیمی ترین بازار ماهی کپور فریدونکنار نام دارد.
البته شما می توانید از طریق سایت ایران فیشرمن بهترین انواع ماهی کپور را به صورت اینترنتی خرید کنید. برای خرید ماهی کپور با شماره زیر در تماس باشید تا با مشاورین واحد فروش ارتباط برقرار کنید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید