مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

شناخت بهترین ماهی کپور نقره ای شمال

مشخصات ظاهری ماهی کپور

ماهی کپور نقره ای از جمله بهترین ماهی های کپور به شمار می رود که برای شناخت بهتر این ماهی می توانید مطالب زیر را مطالعه کنید. ماهی کپور نقره ای از ماهی های شمال است یا جنوب؟
ماهی کپور نقره ای از جمله ماهی های چین و شرق سیبری و از ماهی های شمال مازندران محسوب می شود و همچنین این ماهیان از ماهیان مهاجم به شمار می رود. این ماهی می تواند به محیط زیست خسارت های جبران ناپذیری وارد کند و همچنین این ماهی در طول ۱۱۷ سانتی متر یافت شده است و البته ناگفته نماند بیش ترین وزنی که این ماهی به خود می گیرد، وزن ۳۰ کیلوگرم می باشد. ماهی کپور فیتوفاگ به رنگ نقره ای می باشد و این ماهی به حالت دوکی شکل و دارای فلس های ریزی است.
یکی از مناطقی که ماهی کپور نقره ای در آن زیست می کند، رودخانه آمور می باشد و البته این ماهی در درجه حرارت ۲۱ الی ۲۳ درجه سانتی گراد می تواند به خوبی رشد کند.
ماهی کپور نقره ای از پلانکتون های جانوری و جلبک ها تغذیه می کند و البته این ماهی با نام فیتوفاگ نیز خوانده می شود. بهترین پرورش ماهی کپور نقره ای با ماهی کپور سرگنده، علفخوار و ماهی کپور معمولی می باشد. ماهیان کپور در دمای ۷ درجه سانتی گراد به خواب زمستانی می روند و البته این ماهی ها بسیار به صدا حساس هستند و به راحتی می توانند صدا را دنبال کنند. ماهی کپور از گونه ماهیان وحشی می باشد و البته در کشور ایران به طور قابل توجهی یافت می شود.

مشخصات ظاهری ماهی کپور

ماهی کپور نقره ای دارای شکل کشیده و پهن می باشد و البته این ماهی از فلس های بسیار ریزی برخوردار است و رنگ این ماهی همانند اسم آن دارای رنگ نقره ای می باشد. اگر تا به حال ماهی کپور نقره ای دیده باشید، باید متوجه تیغه غضروفی از سر تا دم ماهی کپور شده باشید و گاهی این ماهی تا اندازه ۱۲۰ سانتی متر نیز رشد می کند.
ماهی فیتوفاگ یا ماهی نقره ای از ماهیانی است که برای صید، زیاد مناسب نیست، چرا که این ماهی نسبت به دیگر انواع ماهی ها به طعمه دست انسان علاقه ای ندارد.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید